Aria K2 936 – Oppgradert modell i Aria-serien fra Focal

Focal_Aria_K2_936-5.jpg

Den nest største modellen i Aria-serien fra Focal har fått en ny, oppgradert utgave. Aria K2 936 har som navnet antyder fått tre stk. 6½-tommers K2-elementer som erstatning for Flax elementer med samme dimensjon.

Aria-serien til Focal er en mellomklasseserie, og består av en stativmodell og tre gulvmodeller. Stativhøyttalerne Aria 906 ligger på tretten tusen for paret, mens de tre gulvmodellene har et prisspenn på mellom tretti og førti tusen for paret.

Aria K2 936

Det er de nest største gulvmodellene Aria 936 som nå har fått en spesialutgave. Og den viktigste nyheten på disse K2-utgavene er selvfølgelig det som påvirker lyden. For som navnet Antyder har Aria K2 936 fått elementer i K2 versjon.....

Les hele nyhetsartikkelen om Focal Aria K2 936 hos Audiophile.no
'
Focal_Aria_K2_936.jpg

Kommentarer

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.578
Torget vurderinger
8
Speenende.
K2 fra bil er jo helt knas.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
380
Link til alle artikler
236
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - laurdag

Vossajazz 2021 - laurdag

• 0
Ja eg visste jo at Noreg skulle opna opp att kl. 4 i dag, men ante ikkje at det ville verta feira som ein frigjeringsdag over heile landet, Inklusive på Voss. Laurdagen vart prega av av...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - fredag

Vossajazz 2021 - fredag

• 0
Som eg skreiv i Dagboka nyleg, den 48. Vossajazz vert avvikla “as we speak”, fredag 24. september til sundag 26. Opninga var ved Edvard Hoem, og opningskonserten ved Flliflet Hamre “feirar for...
Fortsett
Audiophile.no
TIDAL Connect kommer til Naim

TIDAL Connect kommer til Naim

• 1
Naim har annonsert en firmwareoppdatering som har som hovedattraksjon at den støtter TIDAL Connect. I første omgang omfatter oppdateringen Naim streamere og Uniti-enheter, men også 2. generasjon...
Fortsett
Audiophile.no
Chord ANNI – ny kompakt forsterker i Qutest-serien

Chord ANNI – ny kompakt forsterker i Qutest-serien

• 1
Chord har utvidet Qutest-serien fra å være en serie med spesialbokser til å bli et komplett system i miniformat. Nykommeren Anni er en integrert forsterker for både hodetelefoner og høyttalere...
Fortsett
Audiophile.no
NAD og Vossajazz - Stig Arne si dagbok for august 2021

NAD og Vossajazz - Stig Arne si dagbok for august 2021

• 0
Ein ny Nad, ein utsett Vossajazz og eit knippe øl står på menyen i dag. Bon apetit. i førre Dagboka lova eg ein omtale av Nad C 326 BEE, som min gode ven og (nesten) nabo Terje fann på den...
Fortsett
Audiophile.no
CX Plus True Wireless – nye øreplugger i mellomklassen fra Sennheiser

CX Plus True Wireless – nye øreplugger i mellomklassen fra Sennheiser

• 0
Tidligere i sommer lanserte Sennheiser ørepluggene CX True Wireless. Nå suppleres CX-serien med en ny trådløs versjon som har ANC Da Sennheiser lanserte CX True Wireless i slutten av juni i...
Fortsett
Topp Bunn