Hi-Fi forretninger Andervik Audio

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.276
Antall liker
3.317
Torget vurderinger
49
Noen som vet om Andervik Audio er oppe og går?
Har prøvd å ringe og har sendt Mail, men får ikke svar.
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Det er han nok, kanskje bare på jobb offshore..?
 
M

MusicBear

Gjest
Derfor det koster noen få kroner mer; disse forretningene som ikke driver med geskjeften på kvelds- og fritid men som et sted man kan henvende seg til og oppsøke både på dagtid og hver eneste arbeidsdag.

OBS; dette innlegg er IKKE myntet på Andervik personlig (som er en usedvanlig hyggelig kar), men fra min side et lite signal om at en forretning ikke nødvendigvis er en forretning, og hvor stadig voksende antall "B- & sideimportører" truer eksistensgrunnlaget til de som forsøker å ha dette som en vanlig jobb og yte oss kunder den service vi egentlig forventer av en forretning.

Uten dag-åpne og betjente forretninger, nei så har vi jo ingen sted og orientere oss om hva som skal kjøpes eller ikke kjøpes av utstyr, til slutt...
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.276
Antall liker
3.317
Torget vurderinger
49
Det er han nok, kanskje bare på jobb offshore..?
Akkurat ja, da synes jeg han burde lagt en melding på svareren og en auto Mail svarer funksjon som informerte om dette.
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.388
Torget vurderinger
13
Siden det er en enkeltmannsbedrift (såvidt jeg har skjønt) kan det jo være gode grunner for at han ikke svarer, de ganger jeg har handlet har han vist eksemplarisk service, kundebehandling og hurtighet!
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Noen som vet om Andervik Audio er oppe og går?
Har prøvd å ringe og har sendt Mail, men får ikke svar.
Andervik er hjemme nå, personlig snakket med han i dag. Service den mannen gir er ikke mangen som kan komme i nærheten av.
Han har hatt veldig mye å gjøre på jobben, Du vil nok få svar av han !
Mvh Geiren
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Veldig hyggelig og ikke minst seriøs fyr som selger kvalitet til fornuftig pris.
Han svarer helt sikkert raskt. Nå er det lørdag og jeg ville smurt meg med tålmodighet ihvertfall til mandag.

Final
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.388
Torget vurderinger
13
Spørsmålet som stiller seg er kanskje hvor lang tid er for lang, 1dag, 2dager, 3dager, 4dager.... - Selv er jeg en utålmodig dust spesielt når det kommer til mine audiofile nervroser, jeg forventer svar på mail innen 2 arbeidsdager om ikke begynner jeg å ringe :eek:
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.276
Antall liker
3.317
Torget vurderinger
49
Spørsmålet som stiller seg er kanskje hvor lang tid er for lang, 1dag, 2dager, 3dager, 4dager.... - Selv er jeg en utålmodig dust spesielt når det kommer til mine audiofile nervroser, jeg forventer svar på mail innen 2 arbeidsdager om ikke begynner jeg å ringe :eek:
He he, 2 arbeidsdager, du er den mest tolmodige audiophile jeg har hørt om :)
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.276
Antall liker
3.317
Torget vurderinger
49
Noen som vet om Andervik Audio er oppe og går?
Har prøvd å ringe og har sendt Mail, men får ikke svar.
Andervik er hjemme nå, personlig snakket med han i dag. Service den mannen gir er ikke mangen som kan komme i nærheten av.
Han har hatt veldig mye å gjøre på jobben, Du vil nok få svar av han !
Mvh Geiren
Prøver igjen på mandag, skulle bare hatt noen Sonic Design dempeføtter i går :D
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.276
Antall liker
3.317
Torget vurderinger
49
Har fått svar på Mail nå, satser på og få noen Sonic Design føtter i løpet av neste uke:)
 
Topp Bunn