Analogt på Svartskog

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    12.068
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    41
    du som har ombygget en A810, må jo være i stand til å konvertere 572 blokkene til 300B....
    jeg har interstager og OPT liggende

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    12.380
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    11
    Dette tror jeg kan være fett på dine høyttalere ;)

Hehe, ja det tror jag också! Vi får se efter sommaren om den fortfarande står där. Gör den det så kanske @Gjallarhorn Audio är behjälplig med hemlån?

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    12.380
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    11
    du som har ombygget en A810, må jo være i stand til å konvertere 572 blokkene til 300B....
    jeg har interstager og OPT liggende
    Fixa en B67+A810 är enkelt så länge det finns manual och vägledning. Ta bort den och ersätt med denna, liksom. Där hade jag en fullständig guide från Nagravox. Men att sätta i gång med en förstärkare bara så där? Tvivlar. Hade jag haft samma vägledning som med Studerna så kanske.

Samtidigt så är det vanvittig kul att hålla på och lära sig och mästringskänslan efteråt är obeskrivlig.

Kanske jag bara går lös på de som ett litet långtidsprojekt. Ingen som vill köpa monoblock det är knapert med effektrör till oavsett, så då blir de ju bara ståendes på hylla. Men.. må ha «ny» förstärkare efter sommaren hur det än går.

Sist redigert:

Jonas_H

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2015
    Antall liker
    829
    Torget vurderinger
    7
    Nå er jeg spent. Bergmann ut, men hva kommer inn? @crosswind du må oppdatere meg her 😀

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    12.380
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    11
    Nå er jeg spent. Bergmann ut, men hva kommer inn? @crosswind du må oppdatere meg her 😀
    Den som det visste @Jonas_H, den som det visste. :oops:

Jag har gjort mig några tankar, men håller korten litt tätt till bröstet, i alla fall till jag sålt, men ett drivverk som tar tre armar hade ju inte gjort något. :unsure:

Jasså

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.02.2015
    Antall liker
    170
    Torget vurderinger
    7
    He he, har ikke ekte entusiaster med omsorg for sine kjære vinyler det da?

Jasså

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.02.2015
    Antall liker
    170
    Torget vurderinger
    7
    Begge, seff! Man går jo for det optimale, eller?

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    15.743
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Spennende.
    Som et alternativ, så kan du jo se etter noe som har samme konsept som min. Alt er fritt plassert på en plattform, så man kan flytte tårnene - lageret inkl - rundt og plassere de hvor man vil, også utenfor plattformen for den saks skyld. Og er man riktig fin på det, så kan man også anskaffe seg den grymma plattformen som LMC annonserer. (Han burde forøvrig donere den bort til meg, men det er en annen historie 😋).
    345148414_747729747015172_9199685791583219604_n.jpg

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    12.380
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    11
    Spennende.
    Som et alternativ, så kan du jo se etter noe som har samme konsept som min. Alt er fritt plassert på en plattform, så man kan flytte tårnene - lageret inkl - rundt og plassere de hvor man vil, også utenfor plattformen for den saks skyld. Og er man riktig fin på det, så kan man også anskaffe seg den grymma plattformen som LMC annonserer. (Han burde forøvrig donere den bort til meg, men det er en annen historie 😋).
    Vis vedlegget 923228
    Det är en snasen skivspelare du har fått i hus gunner! Ja, flexibiliteten ökar med den lösningen du har där. Ett stort, STORT, plus är att allt är i vater (om en väljer separat armtårn) då alla komponenter vilar på den samma plattformen under. Det är plus och jag slet med det här hemma innan jag fick ordnat mig en plattform från Bakken & Casey.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    12.068
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    41
    Spennende.
    Vis vedlegget 923228
    du hadde bare solgt den tvert for å finansiere et eller annet tvilsomt.... :ROFLMAO:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn