Ja det er vel få i Narvik som ikke har vært her nede..Var et barndomsminne som blafret i hulrommet bak i kraniet nå ja![]()

Ja det er vel få i Narvik som ikke har vært her nede..Var et barndomsminne som blafret i hulrommet bak i kraniet nå ja![]()
Jeg har noen vage minner om en camping i «storbyen» JokkmokkJa det er vel få i Narvik som ikke har vært her nede..![]()
Det er vel naturlig med vage minner derfra med tanke på blodmangel etter å ha campet med flere mygg...Jeg har noen vage minner om en camping i «storbyen» JokkmokkNår Luleå ble for langt å dra
![]()
Er du fra oppi nord du også kanskje?Jeg har noen vage minner om en camping i «storbyen» JokkmokkNår Luleå ble for langt å dra
![]()
Samt gått med stilongs i juli....Det er vel naturlig med vage minner derfra med tanke på blodmangel etter å ha campet med flere mygg...![]()
Det er på gang min vennBlir det noe aktivt snart da?
Eller sitter du passivt i sofaen å sutter på surdeig skalker?
![]()
Ja har vokst opp ca 3 km fra der X-Cell bor, bygderamp fra HåkvikEr du fra oppi nord du også kanskje?
Jokkmokk ja! Festlig sted det![]()
Vi har truffet hverandre endel på slutten av 90 tallet. Malmen, Peacock, Echo platebar hvor jeg jobbetNei ka i h......
jeg er jo delvis oppdradd i ei hytte i håkvikdalen.
Er fra Narvik da.
To er alltid bedre enn en..Å forresten.....Det har jeg glemt å si!
Den ble aldri levert tilbake. De lekte for godt sammen til at jeg hadde hjerte til å separere dem.
Terje jobbet på Innova musikk. Jeg(Kim) Ketil og Geir jobbet på Echo sammen.Terje jobbet på Echo husker jeg, men hvem er du da?
Jeg flytta jo i 96.