Ta med paddan på neste flesketur så kan du se mens krokko'n shooppar vilt^ ..."Kan bare sees i Sverige" kommer opp på min skjerm.
Kan jeg låne luxushytta i Grebbestad i sånn ca. 14 dager. Skulle så gjerne ha sett den serien.
Ta med paddan på neste flesketur så kan du se mens krokko'n shooppar vilt^ ..."Kan bare sees i Sverige" kommer opp på min skjerm.
Kan jeg låne luxushytta i Grebbestad i sånn ca. 14 dager. Skulle så gjerne ha sett den serien.
Du vet Grumpy, at noen av oss jobber på hverdager, nå som ferien er over.Bra skive fra Uddevalla.
Vi savna deg å @geto på gårsdagens øvelse i oldermannssamlingen i 5G. Det er slurv og prioritere annerledes! Til tross for det, ble allikevel satt ny innlastingrekord på Wok Togo hvor Slyket banka ned det største Sushi-brettet som var å få med påfølgende kaffe og tung high-endbakst på Bits.
@Scrooge stilte i tidsriktig T-shirt fra Rosa Floyd, med ekte hvit murstein fra The Wall som hadde egen trykkknapp for digital avspilling.
Ispeksjonen av vazzdraget konkluderte med 9 av 10 poeng for utsøkt sildrelyd og skjult opplegg. Poengtrekket ble henvist til fargeavvik på eksisterende og ny plank, men dette kan være utlignet ved ny inspeksjon om to år, sa den reklamefrie, men smørevillige juryen. GLASSKOKKA-GLASSKOKKA-GLASSKOKKA
Hm. Av bildet ser det ut som det er BIT som forer deg, med skolebrød.Helt riktig konkludert, grumps! Sytinga er mildt sagt utidig
Snakk om å bite den hånda som forer deg...
Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappaTror de må ha en lettvint omgang med sannheten på BD. De sa jeg fikk det siste JL-albumet på tirsdag , men enten rask distribusjon eller under disken salg til stamkunder som må få skuddet sitt![]()
Du får komma och handla i Västerås både plastcover och rabatt.Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappa
Blir vel heller ikke rimeligere etter ombygging og større lokaler
Fantes mange J.L plater![]()
Åååhhhh.... så synn da ... stackar´n..........Verre enn bilselgere på den butikken nå mer, ikke ens ett plascover følger med etter årevis med spendering i den sjappa
Blir vel heller ikke rimeligere etter ombygging og større lokaler
Fantes mange J.L plater![]()
Men slike har jeg allerede kjøpt fra Imusic HBÅååhhhh.... så synn da ... stackar´n..........
Kom du hit en tur, så kan du få 25 stk. av meg........
Vis vedlegget 839279