Airplay "dings" med analog ut?

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Trenger en "dings" som kan streame airplay og har analog ut, hva finnes?
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Og Dac'en i den er etter sigende ikke så værst heller!
 

geirarne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.10.2012
Innlegg
138
Antall liker
100
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Ammetåka kan være en fæl sak, vi får håpe du overlever den. Hørt rykter om den er mye værre for menn en kvinner 🙈
 
M

MusicBear

Gjest
Og Dac'en i den er etter sigende ikke så værst heller!

Eksen min laster ned musikk fra Spotify via en sånn AirPort Express, hvor jeg har sagt at jeg skal forsøke å finne en billig brukt DAC til hu. Betyr det at denne spiller greiere enn hva jeg tror?
 

geirarne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.10.2012
Innlegg
138
Antall liker
100
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Hørt folk sier den er rimelig habil til det bruket. Også som Head amp faktisk, men har ikke testet noe av det selv.
Er vel smak og behag som alt annet 😉
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Og Dac'en i den er etter sigende ikke så værst heller!
Jeg har tre forskjellige Airport Express og jeg synes ikke DAC-en i noen av dem er noe særlig. En gammel (og billig) Beresford DAC ga dem alle et lite løft.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hvis Ken Rockwell anmelder hi-fi som han anmelder fotoutstyr, bør det han sier tas med en pose salt. ;)
 

TiaZzz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2015
Innlegg
135
Antall liker
41
Sted
Skedsmo
Hvis Ken Rockwell anmelder hi-fi som han anmelder fotoutstyr, bør det han sier tas med en pose salt. ;)
Har du lest testen hans? Han går rimelig grundig til verks. Jeg vet at han har et rykte i fotomiljøet, men det bør ikke avfeie arbeidet han har lagt ned i å undersøke Apples lille enhet.

Mange tester går på ren lytting, som selvfølgelig er den siste og eneste testen som faktisk betyr noe, men som er enormt subjektiv. Det er så mye rart folk mener de hører forskjell på at det er en dårlig målestokk. Rockwell analyserer parametre som vil innvirke på det endelige resultatet og som er objektive. Det er nyttig uansett hans meninger rundt foto.
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Airport Express funker fint den. Dersom du før eller senere skulle føle behov for et mer audiofilt produkt, er Arcam airDAC en god løsning.
 
Sist redigert:

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hvis Ken Rockwell anmelder hi-fi som han anmelder fotoutstyr, bør det han sier tas med en pose salt. ;)
Har du lest testen hans? Han går rimelig grundig til verks. Jeg vet at han har et rykte i fotomiljøet, men det bør ikke avfeie arbeidet han har lagt ned i å undersøke Apples lille enhet.

Mange tester går på ren lytting, som selvfølgelig er den siste og eneste testen som faktisk betyr noe, men som er enormt subjektiv. Det er så mye rart folk mener de hører forskjell på at det er en dårlig målestokk. Rockwell analyserer parametre som vil innvirke på det endelige resultatet og som er objektive. Det er nyttig uansett hans meninger rundt foto.

Jada... Nei, jeg har ikke lest den. Bare en spontan flåsekommentar da jeg så "kenrockwell.com".
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Verste med den mannlige ammetåka er sjangsene til og få tømt seg.

Koblet til AE og det fungerer helt perfekt, det er kun for og sende tv-lyd fra en apple-tv så kvaliteten er mer enn god nok :)
 
Topp Bunn