Acustic Zen hologram noen erfaringer

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
309
Antall liker
0
Heisann

Noen som har erfaringer med denne kabelen?

Alle innspill tas i mot med takk.

Håper der er noen eiere av disse kablene her på forumet.

mvh
Rune
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.387
Torget vurderinger
13
Jeg har Matrix refrence Xlr kabel fra AZ, glimrende kabler som virkelig får fram klangfarger og størrelse i lydbildet.

Har såvidt hørt Hologram i ett oppsett med Moon forsterkersett og noen Jamo 909,
det spilte overbevisende for å si det sånn.
Har også såvidt hørt ett oppsett med Acoustic Zen Absolute høytalerkabel og Xlr absolute kabel på noen Gallo ref. 3.1, svindyre kabler ja, men spilte med ett stort og oppløst lydbilde.
Mine neste kabler blir AZ "all over" da jeg finner disse kablene fantastisk gode.

MVH Johnny
 

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
309
Antall liker
0
Takk for innspill Johnny.

Men det var dårlig med respons her,er det ikke flere som har hørt denne kabelen?

Jeg har forøvrig kjøpt ett sett nå.

Men for ikke hørt på dem før jeg for det nye annlegget mitt.
Begynner å få abstinenser nå,men Edge trinnet skulle ikke være så langt unna nå,det er bare det det står på.

Men vil gjerne ha noen flere innspill på hva jeg kan vente meg av diise høytaler kablene,kontra fks Soundstring.

mvh
Rune
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.242
Antall liker
2.387
Torget vurderinger
13
cdjazz skrev:
Takk for innspill Johnny.

Men det var dårlig med respons her,er det ikke flere som har hørt denne kabelen?

Jeg har forøvrig kjøpt ett sett nå.

Men for ikke hørt på dem før jeg for det nye annlegget mitt.
Begynner å få abstinenser nå,men Edge trinnet skulle ikke være så langt unna nå,det er bare det det står på.

Men vil gjerne ha noen flere innspill på hva jeg kan vente meg av diise høytaler kablene,kontra fks Soundstring.

mvh
Rune
Vet Yasman har hatt begge kablene, så mulig en Pm til han kan være med å sette ting på plass.
Tror du kommer til å bli kjempefornøyd med disse kablene.

MVH Johnny

Edit har du lest denne?
 
Topp Bunn