9/11 fiksjon eller fakta?? (911 Loose Change)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • S

    Slubbert

    Gjest
    Trolig er vi nå inne i fase 3 av operasjonen. Fase 1 er når nr. 41 tilkjennegir "New World order" i 1991. Fase 2 er når nr. 43 setter igang 911 med boken opp/ned som vi husker og fase 3 er nå; 2008 - 2012. Mye på gang!
    Nå er 2012 snart over, så hvordan vil du oppsummere fase 3? Det virker på meg som denne "New World Order" de nå har innført ikke skiller seg nevneverdig fra den vi hadde i 2008, eller i år 2000 for den del.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    Trolig er vi nå inne i fase 3 av operasjonen. Fase 1 er når nr. 41 tilkjennegir "New World order" i 1991. Fase 2 er når nr. 43 setter igang 911 med boken opp/ned som vi husker og fase 3 er nå; 2008 - 2012. Mye på gang!
    Nå er 2012 snart over, så hvordan vil du oppsummere fase 3? Det virker på meg som denne "New World Order" de nå har innført ikke skiller seg nevneverdig fra den vi hadde i 2008, eller i år 2000 for den del.
    Hehe - jeg liker din grundighet. Men, jeg er like spent som deg! Litt igjen av året enda så oppsummeringen får vente...
    Det er spennende tider, iallefall.

    Såg du filmen, forresten?

    P.S. Siste: Japan vs Kina, Iran vs Israel, Araberlandene vs USA og EU...... tja, mye ustabilitet akkurat nå. Får håpe ting går seg til.
     
    Sist redigert:
    S

    Slubbert

    Gjest
    Nei, jeg er fordomsfull nok til å avskrive den som useriøs basert på beskrivelsen og nettsiden, som også inneholder egne kategorier om vaksinekonspirasjoner, mind control og dommedagsforberedelser. "New World Order" var forøvrig en beskrivelse av det faktum at den kalde krigen var over og at den duopole verdensorden med et kapitalistisk vest, kommunistisk øst og jernteppet i mellom, stod for fall.

    2012 er ikke over, men det begynner å haste grådig hvis alle de fantastiske, hinsides og sinnssyke teoriene fra konspirasjonsmiljøet skal oppfylles. Tre måneder virker snaut når det skal innføres et verdensomspennende kalifat styrt av Illuminati, Bilderberg og romvesener.
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    Nei, jeg er fordomsfull nok til å avskrive den som useriøs basert på beskrivelsen og nettsiden, som også inneholder egne kategorier om vaksinekonspirasjoner, mind control og dommedagsforberedelser. "New World Order" var forøvrig en beskrivelse av det faktum at den kalde krigen var over og at den duopole verdensorden med et kapitalistisk vest, kommunistisk øst og jernteppet i mellom, stod for fall.

    2012 er ikke over, men det begynner å haste grådig hvis alle de fantastiske, hinsides og sinnssyke teoriene fra konspirasjonsmiljøet skal oppfylles. Tre måneder virker snaut når det skal innføres et verdensomspennende kalifat styrt av Illuminati, Bilderberg og romvesener.

    Hele jævla verden ble jo til på 7 dager, din slubbert! Og da er verdensrommet en del av verden, til og med. 3 måneder? En evighet, unge mann.

    Hohohohohohonkey
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    P.S. Siste: Japan vs Kina, Iran vs Israel, Araberlandene vs USA og EU...... tja, mye ustabilitet akkurat nå. Får håpe ting går seg til.
    Hvor trekkes linjene fra 11. september 2001? Hensikten med false flag-operasjonen var jo å skape folkelig støtte til en neokonservativ verdensovertagelse, der alle folkevalgte regjeringer ble styrtet og erstattet av et råd utnevnt av Illuminati/Bilderberggruppen. De skulle vel også utrydde 90% av verdens befolkning innen fase 3 var over, mens biten med at romvesener stod bak det hele var litt mer omdiskutert. Det er vanskelig å se et mønster i denne konspirasjonen slik den utfolder seg, eller for den del at noe som helst av våset konspirasjonsmiljøet kvernet ut fra 2001 og fremover faktisk har blitt omsatt i virkelige hendelser.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    Mye kan sies og vi blir helt sikkert ikke enig. For meg er "the smoking gun" det at WTC 7 gikk ned - helt symetrisk og i fritt fall. Forklar det den som kan.
    Dommedagsprofetiene kan du ha for deg selv...;-)
     
    Sist redigert:

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Mye kan sies og vi blir helt sikkert ikke enig. For meg er "the smoking gun" det at WTC 7 gikk ned - helt symetrisk og i fritt fall. Forklar det den som kan.
    Det er forklart mange ganger, bla. i NIST rapporten men ingen rasjonell forklaring har noengang blitt akseptert av en konspirasjonstekniker. Rasjonelle forklaringer forbigås i stillhet mens man raver videre i tåka med idiot-teoriene sine.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    At et bygg faller slik det gjør i fritt fall er kort og godt umulig uten beregnet sprengning. Filmopptak viser sammenrasing i frittfall-hastighet noe som kun er mulig om bygget faller uten motstand. Fallhastigheten er like stor som om noe slippes rett ned i friluft. Grunnskolepensum i fysikk beviser at byggets fall ikke er mulig.
    Imens raver vi rundt og tror på konstruerte bevis - selv om vi vet at bevisene må være feil...
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    At et bygg faller slik det gjør i fritt fall er kort og godt umulig uten beregnet sprengning.
    Det falt ikke i fritt fall
    Filmopptak viser sammenrasing i frittfall-hastighet
    Nei det gjør de ikke

    Fallhastigheten er like stor som om noe slippes rett ned i friluft. Grunnskolepensum i fysikk beviser at byggets fall ikke er mulig.
    Det falt ikke i fritt fall.

    Imens raver vi rundt og tror på konstruerte bevis - selv om vi vet at bevisene må være feil...
    Det du tydeligvis tror er at WTC7 var rigget for kontrollert sprengning og hvis du tror det er mulig å rigge en kontorbygning på den størrelsen i full bruk uten at noen merket noe så er det vel ingen grenser for hva du kan få deg til å tro.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    At et bygg faller slik det gjør i fritt fall er kort og godt umulig uten beregnet sprengning.
    Det falt ikke i fritt fall
    Filmopptak viser sammenrasing i frittfall-hastighet
    Nei det gjør de ikke

    Fallhastigheten er like stor som om noe slippes rett ned i friluft. Grunnskolepensum i fysikk beviser at byggets fall ikke er mulig.
    Det falt ikke i fritt fall.

    Imens raver vi rundt og tror på konstruerte bevis - selv om vi vet at bevisene må være feil...
    Det du tydeligvis tror er at WTC7 var rigget for kontrollert sprengning og hvis du tror det er mulig å rigge en kontorbygning på den størrelsen i full bruk uten at noen merket noe så er det vel ingen grenser for hva du kan få deg til å tro.
    1500 akademikere (arkitekter, ingeniører, fysikere, kjemikere) fra hele verden har forsket på dette og sier at det er fritt fall. Jeg stoler på dem og iallefall ikke dine kategoriske benektninger.
    Det siste du er inne på er vel den mest urovekkende; Hva kan de få seg til å gjøre neste gang...
     

    Gubra

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2004
    Innlegg
    2.997
    Antall liker
    721
    Nei, jeg er fordomsfull nok til å avskrive den som useriøs basert på beskrivelsen og nettsiden, som også inneholder egne kategorier om vaksinekonspirasjoner, mind control og dommedagsforberedelser. "New World Order" var forøvrig en beskrivelse av det faktum at den kalde krigen var over og at den duopole verdensorden med et kapitalistisk vest, kommunistisk øst og jernteppet i mellom, stod for fall.

    2012 er ikke over, men det begynner å haste grådig hvis alle de fantastiske, hinsides og sinnssyke teoriene fra konspirasjonsmiljøet skal oppfylles. Tre måneder virker snaut når det skal innføres et verdensomspennende kalifat styrt av Illuminati, Bilderberg og romvesener.

    Hele jævla verden ble jo til på 7 dager, din slubbert! Og da er verdensrommet en del av verden, til og med. 3 måneder? En evighet, unge mann.

    Hohohohohohonkey
    Verden ble til på 6 dager, den 7. hvilte han. Det viser at Slubbert faktisk tar enda mer feil.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    At et bygg faller slik det gjør i fritt fall er kort og godt umulig uten beregnet sprengning.
    Hvorfor det? Hvorfor er det mer sannsynlig at en bygning faller i nær frittfall hastighet ved kontrollert sprengning?
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Tårnene har nok aldri eksistert i virkeligheten. De har bare blitt manipulert inn på prospektkort og i hollywoodfilmer slik at man skulle tro at det var noe annet enn en rutebilstasjon på tomten. Vi lever i CGIens tidsalder og det er få begrensninger på hva man klarer å få folk til å tro på.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.003
    Antall liker
    6.231
    Hvorfor ligger ikke dette under dilldalltråden?
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    1500 akademikere (arkitekter, ingeniører, fysikere, kjemikere) fra hele verden har forsket på dette og sier at det er fritt fall. Jeg stoler på dem og iallefall ikke dine kategoriske benektninger. <snip>...

    Tar deg drøye 9 minutter å se den. Kan være en øyeåpner.

    Denne er grei å se etterpå, og er på rundt 2 minutter. Hvis ikke den første var interessant er muligens denne det:

     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Har du godt med tid, og vil sette deg inn i hva mange mener gir et godt grunnlag for forståelse av why, who did it - kikk på denne videoen

     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    De offisielle utredningene som er utarbeidet er bestilt av og utarbeidet av "den samme gjengen" med en klar bestilling av resultatet.
    I en krig er det seierherren som skriver historien - i ettertid viser det seg alltid at den skrevne historien ikke var korrekt.

    Slik er det i denne historien også.
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
     

    hroekk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2008
    Innlegg
    213
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Bokstavelig talt farlig emne dette gitt. Det er ikke mange saker som får Ola Nordmann til å løfte ræva fra TV stolen og liketil bli troende til å ta nevene fatt i sinne. Eneste andre emne jeg vet om som har nogen lunde lik effekt er boligpriser. Hvis man er i godt lag og slenger ut av seg at muligheten er til stede for fall i boligprisene, da skal jeg si dere at en del folk blir ganske så varme i toppen.
    Personlig skyr jeg begge temaene, spesielt hvis det er alkohol med i bildet. Jeg har flere ganger opplevd truende situasjoner i forbindelse med diskusjoner rundt 9/11, og det er alltid de som forsvarer den offisielle teorien som mister hodet. Til slutt ble det interessante med temaet ikke så mye hva som er rett og galt angående teorier rundt 9/11, men mere den psykologiske effekten på folk som får sitt livssyn/verdensbilde utfordret. For oss nordmenn er USA forbundet med frihet, rettferdighet, muligheter og trygghet. I vårt godt indoktrinerte verdensbilde er USA ett fyrtårn og en forkjemper for det gode i den evige kampen mot det onde (les kommunister og terrorister og andre ister). Det er derfor ikke så rart om mange bevisst eller ubevisst vil føle seg truet og redde dersom noen våger å stille spørsmål rundt 9/11. For skulle det vise seg at Uncle Sam bærer på en eller flere mørke hemmeligheter så kan det sammenlignes med å bevise for ett barn at monsteret under senga eksisterer for så å slå av lyset og si god natt og lykke til.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Hvorfor tror du det var en spøk? Du er vel klar over at det allerede er lansert konspirasjonsteorier rundt 22 juli. Disse teoriene er til forveksling like de du bringer til torgs vedr. 9/11.

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
    Har du lest NIST rapporten? Har du lest de avkreftende forklaringene på alle de fantastiske konspirasjonspåstandene, på nano-thermite, på kontrollert sprengning, på umerkede radiostyrte fly, på alt som er satt frem av udokumentert sludder? Kanskje det bare er meg og ikke for å være ekkel men jeg mener oppriktig at dersom man tror på den store 9/11 konspirasjonsteorien så er man på noen områder ikke forankret i virkeligheten.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    For skulle det vise seg at Uncle Sam bærer på en eller flere mørke hemmeligheter så kan det sammenlignes med å bevise for ett barn at monsteret under senga eksisterer for så å slå av lyset og si god natt og lykke til.
    At du sammenligner 9/11 konspirasjonsteoriene med monsteret under senga synes å være på sin plass men skal vi være ærlige så er vel monsterets eksistens langt mer sannsynlig.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Hvorfor tror du det var en spøk? Du er vel klar over at det allerede er lansert konspirasjonsteorier rundt 22 juli. Disse teoriene er til forveksling like de du bringer til torgs vedr. 9/11.

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
    Har du lest NIST rapporten? Har du lest de avkreftende forklaringene på alle de fantastiske konspirasjonspåstandene, på nano-thermite, på kontrollert sprengning, på umerkede radiostyrte fly, på alt som er satt frem av udokumentert sludder? Kanskje det bare er meg og ikke for å være ekkel men jeg mener oppriktig at dersom man tror på den store 9/11 konspirasjonsteorien så er man på noen områder ikke forankret i virkeligheten.
    Jeg har sett et 5 timers program hvor NIST rapporten blir plukket i fillebiter av vitenskapsfolk (Toronto-høringen).
    Har du lest rapporten?
     
    S

    Slubbert

    Gjest
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Spøk? Du skjønner vel hvor tynn den offisielle historien er, at en person bare kan kjøre til SMK med en bil full av sprengstoff uten at noen løfter et øyebryn, og detonerer den uten å ramme noen høyerestående i regjeringssystemet. 2+2...hallo! Tror du på det statsministeren sitter og lirer av seg? Jeg tror forresten han holdt rapporten opp-ned under høringen.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Hvorfor tror du det var en spøk? Du er vel klar over at det allerede er lansert konspirasjonsteorier rundt 22 juli. Disse teoriene er til forveksling like de du bringer til torgs vedr. 9/11.

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
    Har du lest NIST rapporten? Har du lest de avkreftende forklaringene på alle de fantastiske konspirasjonspåstandene, på nano-thermite, på kontrollert sprengning, på umerkede radiostyrte fly, på alt som er satt frem av udokumentert sludder? Kanskje det bare er meg og ikke for å være ekkel men jeg mener oppriktig at dersom man tror på den store 9/11 konspirasjonsteorien så er man på noen områder ikke forankret i virkeligheten.
    Jeg har sett et 5 timers program hvor NIST rapporten blir plukket i fillebiter av vitenskapsfolk (Toronto-høringen).
    Har du lest rapporten?
    Jeg har lest NIST rapporten, har du? Når det gjelder denne kontrollert sprengning teorien som du hever tusenvis av vitenskapsmenn og kvinner støtter så vil det være interessant å se en "peer reviewed" vitenskapelig artikkel publisert i et anerkjent vitenskapelig tidsskrift som underbygger kontrollert sprengning av WTC7. Kan du vise meg en slik artikkel? En eneste slik artikkel, YouTube videoer laget av folk som går med tinnfolie hatt gjelder ikke.
     

    Kabeldragern

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    4.315
    Antall liker
    1.174
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    1
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Hvorfor tror du det var en spøk? Du er vel klar over at det allerede er lansert konspirasjonsteorier rundt 22 juli. Disse teoriene er til forveksling like de du bringer til torgs vedr. 9/11.

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
    Har du lest NIST rapporten? Har du lest de avkreftende forklaringene på alle de fantastiske konspirasjonspåstandene, på nano-thermite, på kontrollert sprengning, på umerkede radiostyrte fly, på alt som er satt frem av udokumentert sludder? Kanskje det bare er meg og ikke for å være ekkel men jeg mener oppriktig at dersom man tror på den store 9/11 konspirasjonsteorien så er man på noen områder ikke forankret i virkeligheten.
    Jeg har sett et 5 timers program hvor NIST rapporten blir plukket i fillebiter av vitenskapsfolk (Toronto-høringen).
    Har du lest rapporten?
    Jeg har lest NIST rapporten, har du? Når det gjelder denne kontrollert sprengning teorien som du hever tusenvis av vitenskapsmenn og kvinner støtter så vil det være interessant å se en "peer reviewed" vitenskapelig artikkel publisert i et anerkjent vitenskapelig tidsskrift som underbygger kontrollert sprengning av WTC7. Kan du vise meg en slik artikkel? En eneste slik artikkel, YouTube videoer laget av folk som går med tinnfolie hatt gjelder ikke.
    Du er for lite orientert til å kaste bort tid på i diskusjoner - når du kaller folkene bak Toronto høringen for folk som går med tinnfolie hatt. Usle hersketeknikker og mangel på kunnskap er ditt våpen. Lykke til.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Litt som med 22.juli-kommisjonen sin rapport det. Ingen høytstående ble rammet i regjeringskvartalet, Brundtland var "tilfeldigvis" ikke på Utøya da det smalt, Pedersen kom seg "tilfeldigvis" unna på en beleilig liggende båt Brevik kunne senket da han kom inn med den, beredskapstroppen stod rett over fjorden i timesvis uten å gjøre noe, ingen operative helikoptre...man skal være rimelig tett for ikke å se at dette var planlagt av myndighetene.
    Litt tidlig å spøke med dette vel...
    Hvorfor tror du det var en spøk? Du er vel klar over at det allerede er lansert konspirasjonsteorier rundt 22 juli. Disse teoriene er til forveksling like de du bringer til torgs vedr. 9/11.

    Har du sett filmklippene og brukt litt av dine analytiske evner på dem - eller tror du at et eple er et eple bare av å bli fortalt det...?
    Har du lest NIST rapporten? Har du lest de avkreftende forklaringene på alle de fantastiske konspirasjonspåstandene, på nano-thermite, på kontrollert sprengning, på umerkede radiostyrte fly, på alt som er satt frem av udokumentert sludder? Kanskje det bare er meg og ikke for å være ekkel men jeg mener oppriktig at dersom man tror på den store 9/11 konspirasjonsteorien så er man på noen områder ikke forankret i virkeligheten.
    Jeg har sett et 5 timers program hvor NIST rapporten blir plukket i fillebiter av vitenskapsfolk (Toronto-høringen).
    Har du lest rapporten?
    Jeg har lest NIST rapporten, har du? Når det gjelder denne kontrollert sprengning teorien som du hever tusenvis av vitenskapsmenn og kvinner støtter så vil det være interessant å se en "peer reviewed" vitenskapelig artikkel publisert i et anerkjent vitenskapelig tidsskrift som underbygger kontrollert sprengning av WTC7. Kan du vise meg en slik artikkel? En eneste slik artikkel, YouTube videoer laget av folk som går med tinnfolie hatt gjelder ikke.
    Du er for lite orientert til å kaste bort tid på i diskusjoner - når du kaller folkene bak Toronto høringen for folk som går med tinnfolie hatt. Usle hersketeknikker og mangel på kunnskap er ditt våpen. Lykke til.
    Ok, så du ble fornærmet av tinnfolie kommentaren og brukte det som unnskyldning for å ikke liste opp alle de publiserte vitenskapelige artiklene som underbygger kontrollert sprengning eller svare på om du hadde lest NIST rapporten. Du vil vel heller ikke svare meg på hvorfor det kalles "Toronto Høringen" når kun den ene siden er representert?
     

    Honkey-Chateau

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Innlegg
    3.535
    Antall liker
    385
    @HC: Jeg kan hjelpe konspirasjonsgjengen litt. Det finnes faktisk noen papers der ute, og en organisasjon som kaller seg "The international center for 9/11 studies" står vel i stor grad bak dem, i en eller annen form.
    Papers

    Honkey
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn