Østfolding søker Nakamichi kyndig

Okeg

Fersking
Ble medlem
06.04.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
Hei hei, en ny hifi entusiast her.
Først så vil jeg si at jeg beklager for at denne tråden er på feil subforum, men jeg søker etter noen østfoldinger for denne oppgaven(men hvis nødvendig så kan modsa flytte tråden)

Mitt dilemma er som følgende: Jeg har funnet en nakamichi rx 202e til salgs, den har noen problemer med spoling frem og tilbake.
Jeg har nå i skrivende stund råd til spilleren, men jeg er usikker på vedlikehold.
Så jeg søker følgende; Noen i østfold som er kyndige på denne modulen og som ikke krever ekstreme priser for (forhåpentligvis) enkle repareringer.

jeg håper jeg ikke virker frekk i denne tråd, men jeg er ganske ny på reparasjoner av slikt utstyr.

Mvh Okeg
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.314
Antall liker
83.359
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Hei hei, en ny hifi entusiast her.
Først så vil jeg si at jeg beklager for at denne tråden er på feil subforum, men jeg søker etter noen østfoldinger for denne oppgaven(men hvis nødvendig så kan modsa flytte tråden)

Mitt dilemma er som følgende: Jeg har funnet en nakamichi rx 202e til salgs, den har noen problemer med spoling frem og tilbake.
Jeg har nå i skrivende stund råd til spilleren, men jeg er usikker på vedlikehold.
Så jeg søker følgende; Noen i østfold som er kyndige på denne modulen og som ikke krever ekstreme priser for (forhåpentligvis) enkle repareringer.

jeg håper jeg ikke virker frekk i denne tråd, men jeg er ganske ny på reparasjoner av slikt utstyr.

Mvh Okeg
Hei
Jeg har samme spiller selv og det skal etter det jeg ser være ganske enkelt å bytte de delene selv hvis du er litt fingernem. Remsett og mellomhjul finner du på ebay. Hvis du ikke ønsker å begi deg ut på jobben, kan jeg trygt anbefale Dalens Elektronikk Service. Lykke til
 
Sist redigert:

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.314
Antall liker
83.359
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Jeg fant denne som du bør se før du starter

 

Okeg

Fersking
Ble medlem
06.04.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
Dette klarer jeg nok.
Er da 1700 nok en grei pris for en nakamichi (uten reservedelene jeg trenger) med feilene jeg har beskrevet over?
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Til den prisen bør du kunne få reservedelene også. Men de ligger rundt der, også for maskiner uten de beskrevne problemer. Flere steder i Oslo som kan utføre jobben, men jeg anbefaler også Dalens. Da får du den også profesjonelt rensa. Alfa og Omega for lyden fra tape.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Siden du er på Østfoldtråden og spør om hjelp. Det fins verksteder her som sikkert kan hjelpe deg.
Og det fins fingerferdige folk her også som sikkert kan hjelpe. Hvor i Østfold holder du til?
 
Topp Bunn