Ønsker til ProgKjeller?

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.642
Antall liker
1.368
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Nå sist kjørte vi VinylKjeller som jeg dessverre glemte å annonsere annet sted enn på chatten, men det var også første uanmeldte besøk fra HiFiSentralen da JacKX leste på chatten og kom!

Om en har lyst å oppdage ny musikk, kom ;)

Det ble spilt av flere album som ikke finnes på CD.

Men gjerne kom med ønsker!

Ryktes uansett at det vil bli flere vinylkvelder.

Mvh
ProgKjeller.
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.642
Antall liker
1.368
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
ProgKjeller har tatt vinterdvale grunnet lokaler som ikke alltid er ledige. Vi er på utkikk etter plass i sentrum som er lett å komme til som har den rette stemninga for å spille 70 talls progrock. :eek:
;D
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Nekter ikke for at jeg sliter med bjeller, blokkfløyte og dverger :-* :-* :-* , men ønsker jo alle ektefølte musikalske bidrag til happenings og aktivitet velkommen. Rent bortsett fra mentalt psycholoco kjemisk hjernefritert majorstua-elektro

Lykke til på jakt etter ny scene, Oslo er ikke bare bare om dagen. :-\
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.642
Antall liker
1.368
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
ErosLoveking skrev:
Nekter ikke for at jeg sliter med bjeller, blokkfløyte og dverger :-* :-* :-* , men ønsker jo alle ektefølte musikalske bidrag til happenings og aktivitet velkommen. Rent bortsett fra mentalt psycholoco kjemisk fritert majorstua-elektro

Lykke til på jakt etter ny scene, Oslo er ikke bare bare om dagen. :-\
Takk!

Det er de gærningene som ikke vet forskjell på progrock og bare rare lyder og evner å sette på det rareste av det rare på fest og proklamere at dette er topp prog i den dypeste rus. Formen gir en lite innsikt i eget musikkvalg og publikums aksept :p
 
Topp Bunn