Forsterkere Ønsker anbefaling - klasse A Integrerte forsterkere

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.072
Antall liker
142
Torget vurderinger
3
Ønsker anbefaling -- brukte klasse A integrerte forsterkere til kr.10.000-20.000 bruktpris . Har idag en Xindak xa 6800 med trefront -80 watt klasse A - blir utrolig varm med spiller også utrolig bra .med fyldig ,varm og kraftig dynamisk lyd . Det finnes vel mye bedre forsterkere enn denne .Dette er jo en relativt rimelig klasse A forsterker . Forsterkeren spiller sammen med Åpen baffelhøytalere med masse fulltoner og bånddiskanter -- sub og Doge cd 6 cd spiller med 4 stk ecc83 rør + 2 stk ecc81 rør. Sikkert mye å velge imellom her.
 

forsell

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2012
Innlegg
1.450
Antall liker
592
Det er ikke lett å svare på om andre forsterkere vil spille bedre eller dårligere enn den du har, da det kommer an på hva høyttaleren du har liker/krever og hva du legger vekt på. Men av de bedre klasse A forsterkere synes jeg att Luxman og Accuphase har meget gode forsterkere, men de koster dessverre ofte litt. Ellers er jo Sugden en kjent god slager som du kan kikke/høre på. Høyttalerne dine har jeg dessverre ingen peiling på. Det kan jo sikkert tenkes att de ville spilt bra med andre type forsterkere også spesielt hvis du ønsker en annen type lyd, kanskje det kunne vært spennende å testa ut feks Gato eller større forsterkere fra Exposure, Marantz og Yamaha.
 
Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Budsjettet er vel kanskje litt beskjedent mht Accuphase og Luxman.
Jeg hadde en gang en Cayin265Ai. Bygd som en panservogn. 2x40 watt klasse A. Det er ganske bra med effekt.
1604585268422.png

Det var i hvert fall veldig bra forsterker til pengene, men om den er bedre enn Xindak som du har. vet jeg ikke.
 
  • Liker
Reaksjoner: 666
Topp Bunn