Årsmøte og julebord 30.11.2018

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Tusen takk alle sammen for et uforglemmelig årsmøte og julebord i går.

Aarsmote_julebord_2018_DSC00803.jpg


Jeg sitter igjen med en veldig god følelse i hele kroppen, bortsett fra hjelmen på hodet da.

Men, først og fremst sitter jeg igjen med en takknemlighet til de to nedenstående herrene som har hatt viktige tillitsverv i klubben - helt frem til i går hvor de begge takket av etter lang og iherdig innsats. En innsats som har holdt klubben på stø kurs gjennom mange år. -Og ikke bare stø kurs, men også RIKTIG kurs.

Dere ble takket av i går og den kan med rette repeteres flere ganger om dere ønsker - så TAKK igjen - dere har vært så jævli bra!


a_Ole_og_Thomas.jpg

f.v. Elmer_Midd og Zomby_Woof

Det er visstnok noen flere bilder fra gårsdagen ute på https://www.oslovinylklubb.no/. Se om dere finner fram. Det er enda mye arbeid som gjenstår på den nye ".no"-siden, men skallet begynner å ta form, men vi er også helt avhengige av gode forslag og konstruktiv kritikk.

Mvh
Jan P.
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er vel bare å takke pent for hyggelige ord, og med det samme ønske 'good luck and godspeed' til den nyvalgte klubbkomiteen. Nå har vel ikke Ole og jeg vært alene om noe. Jan Petter og Geir har jaggu bidratt en stund i klubbkomiteen allerede, og Øyvind og Jon som medlemmer av klubben. Det har vært et felles prosjekt hele veien, og en sann glede å surre med alt morsomt disse årene med OVK. Jeg kommer selvsagt til å være med på så mye jeg kan i årene som kommer. Det føles riktig å overlevere stafettpinnen nå, og det føles riktig å overlevere den til akkurat den gjengen som tar over.

Og selvsagt klarte man ikke å dy seg på T-banen hjem:

693E4E3D-F0C7-4864-840E-52D03B209DF0.jpg


Det blir bra fremover!
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.378
Antall liker
102.344
Torget vurderinger
23
Har fått melding fra restauratøren... det meldes om at dere ÅT og DRAKK som svin! Det gjør meg stolt - at dere kan vise til slik oppførsel selv uten at jeg er tilstede for å veilede! :D:D

Savnet selskapet, men dørstokkmila var ca. 17 m. høy og noen hadde rappa skjøtestigen min for anledningen..:(:( Men vi får håpe det byr seg flere anledninger!

Flere bilder her;

https://ovk.no/
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Tar det for gitt at vi ser deg snart igjen, Sluket. Har som nevnt sjekket både våre vedtekter og lovdata.no uten å finne hjemmel for tvang. Men det stopper oss ikke i lengden, for å ha det sagt.
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
For statistikkens skyld gikk det ut noe i underkant av 40 liter væske i pissoaret. Da inkludert for- og etterspill. Det synes jeg er godt innafor klubbens verdigrenser slik fredagen utvikla seg. :rolleyes:
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Skjønner. Kan ikke si annet enn at jeg skammer meg en smule. Men tro meg, jeg er tilbake til mitt barnslige selv før du vet ordet av det.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.378
Antall liker
102.344
Torget vurderinger
23
For statistikkens skyld gikk det ut noe i underkant av 40 liter væske i pissoaret. Da inkludert for- og etterspill. Det synes jeg er godt innafor klubbens verdigrenser slik fredagen utvikla seg. :rolleyes:

hy.png
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.629
Antall liker
15.452
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Heldigvis ikke jeg alene som stod for alt som ble forært da. Men omregnet på hele selskapet, rant det ut som nevnt i underkant av 40 liter øl fra kranene og tre flasker vin. Men, uansett var nå maten aller best. De kom litt sent i gang, men duverden som det tok seg opp til det helt store...

Du Sluket får overbringe en samlet hilsen til dine venner i Valkyriegata fra oss alle slik at vi sikrer en mulig gjentakelse.
 
Topp Bunn