ÅRET SOM GJEKK – STIG ARNE SI DAGBOK JANUAR 2025

SAD-0125 (1 of 2).jpg

Dempematerial som fyk rundt i stova, ny dac, høgtalarar, forsterkarar og platespelarar frå golv til tak. Og nokre øl før å roa ned att.

Fyrst litt Ztigosofi: I den store samanhengen var 2024 ikkje eit godt år for verdsfreden, og 2025 teiknar til å verta endå verre. Ei narsissistisk bølle har for andre gong vorte vald til å styra eit stort vestleg land, og ein kommunistisk mordar i aust legg under seg naboland. Endå lenger aust styrer ein annan eineveldig kommunist, som til liks med kollegen sin har endra lovene i landet slik at dei kan sitja til “evig" tid. At verdssamfunnet (SN/FN) ikkje har verktøy til å gjera noko anna enn å sitja å sjå på at diktatorar og andre toskar køyrer verda på ræv, kan verta undergangen vår.

Med skjelvande hender (det kan vera alderen og) leiter eg fram noko musikk på Apple Music. Kva anna kan ein stakkar gjera enn å opna ein kork, venta på effekten, og freista å konsentrera seg om musikken?

Med eller utan stimuli var HiFi-året 2024 likevel eit godt år for meg, heldigvis, og endeleg. Ein ny DAC har forbetra lyden frå Mac-en betrakteleg, og høgtalarane har gått gjennom timesvis med arbeid og oppgradering. Og, men det er litt hemmeleg endå, har eg funne radioar frå gamle gode Tandberg som gjer at eg må gnika meg i augne når eg ser mellom og bak høgtalarane, og ikkje heilt kan trur det eg høyrer. Eg kjem attende til det.

I parentes må eg leggja til at eg innser at tida har rent i frå meg. Eg er ganske akterutsegla når det gjeld moderne HiFi. “Streamingforsterkar”? Kva pokker er det? For det fyrste er alt dette nye utstyret helsikes dyrt, for det andre har eg alt huset fullt av forsterkarar. Og alt anna. Og ein Mac, slik at eg kan strøyma av hjartans lyst. Og eg trur at den nye DAC-en min har innebygd strøymar, dessutan. Eg har det eg treng, sjølv om det er eldre utstyr. Det er eg og, so det passar bra. Men etter det eg kan vurdera er det stor interesse for det klassiske. Og so får ungdomen ta seg av alt det nye. Og redaktøren. Eg gidd ikkje. Men eg har sjølvsagt alltid augene opne for nytt utstyr, nytt eller gamalt...

Les heile dagboka i Audiophile.no

SAD-0924 (2 of 6).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.240
Link til alle artikler
473
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
HD 550 – Ny modell i nedre mellomklasse fra Sennheiser

HD 550 – Ny modell i nedre mellomklasse fra Sennheiser

• 0
Hodetelefonveteranen Sennheiser lanserer en ny modell i 500-serien. HD 550 markedsføres som å være en modell for audiofile, og det taler til oss… Det er bare en drøy måned siden den forrige nye...
Fortsett
Audiophile.no
STIG SINE PLATER: Tromsø Big Band - 69° 39′ North.

STIG SINE PLATER: Tromsø Big Band - 69° 39′ North.

• 0
20 år gamle TBB har gjeve ut si andre plate i 2024, 69° 39′ North. Frå før har dei "In Traffic" frå 2011 på samvitet. Den har eg ikkje lytta til endå. Vent litt. I 2017 gav dei i samarbeid med...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

PLATESMAKING 1125 – kupp på oppløpssiden

• 0
I denne helgens platesmaking skjedde noe tilsvarende til det som skjedde forrige helg. Jeg hadde i nesten en hel uke bestemt meg for at det var Paavo Järvi sin fantastiske Mahler-tolking som...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Fire 70-tallshelter og et lite storband

PLATESMAKING: Fire 70-tallshelter og et lite storband

• 13
I dagens Platesmaking er det mye musikk fra helter som hadde sin storhetstid på 70-tallet. Bortsett fra en utgivelse, som har hentet musikalsk materiale fra middelalderen og gjort noe veldig...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: 1.000 UK Artists - Is This What We Want?

PLATESMAKING: 1.000 UK Artists - Is This What We Want?

• 0
Denne uken faller jeg delvis tilbake til gamle synder. Men jeg har en god grunn, og det er at jeg har valgt en utgivelse som «Ukens Plate» som egentlig ikke er noe å skrive hjem om. Ikke...
Fortsett
Audiophile.no
Ravnen D50 – ny DAC fra Hegel

Ravnen D50 – ny DAC fra Hegel

• 6
Hegel har lansert en helt ny DAC, den første helt nye frittstående på over 12 år. Hegel D50 har fått tilnavnet Ravnen, og det har en grunn… Hegel har nettopp lansert en helt ny DAC, og forrige...
Fortsett
Topp Bunn