Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

Vi er dessverre stengt på torsdag, men fredag (12-16) og lørdag (11-16) er vi åpen som vanlig. Vel ikke helt vanlig, Stig styrer skuta og er den som hjelper deg på din musikalske reise når du kommer på besøk :)

Onsdag (i morgen) er jeg i butikken og rydder i hus litt jazz og ønsker de som ønsker det velkommen fra kl 14 og utover ettermiddagen. Gi gjerne en lyd om du vurderer å stikke innom :)

Ha en fortreffelig uke, så sees vi snart :)

Jørgen
Skjermbilde 2023-04-15 kl. 09.13.56.png

Kommentarer

Hifi&Vinyl

Bransjeaktør
Ble medlem
05.11.2021
Antall liker
1.355
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
8
Minner om at vi holder stengt i dag og at du møter The Stig i butikken fredag og lørdag :)

Selv setter jeg kursen mot Bergen i dag. Så har du noe jeg burde kjøpe og bor langs øst/vest passasjen, gi en lyd :)

Stigjazz

Medlem
Ble medlem
15.08.2014
Antall liker
17
Sted
Moss
Torget vurderinger
0
Minner om at vi holder stengt i dag og at du møter The Stig i butikken fredag og lørdag :)

Selv setter jeg kursen mot Bergen i dag. Så har du noe jeg burde kjøpe og bor langs øst/vest passasjen, gi en lyd :)
God Tur vestover.

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.355
Link til alle artikler
54
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
25% avslag, Solskinn og The Stig!

25% avslag, Solskinn og The Stig!

• 2
Hva mer trenger man?! Kanskje det er dette som er høstens aller vakreste øyeblikk? Du finner oss som vanlig i Verkstedveien 25A i Ski
Fortsett
Bransjenyheter
Don´t be a dull boy, be more like Alex!

Don´t be a dull boy, be more like Alex!

• 17
Vi ønsker velkommen til platesalg på lørdag. Vi gir 25% på brukt vinyl hele lørdag.
Fortsett
Bransjenyheter
Kvalitetsvinyl og messerabatt på Ortofon!

Kvalitetsvinyl og messerabatt på Ortofon!

• 13
Stig og jeg gleder oss til å treffe dere i Bankettsalen på Hortenmessen i helgen. Vi har handlet, pakket og priset plater i mange dager for å sikre dere et godt utvalg. Vi har også med oss noen...
Fortsett
Bransjenyheter
25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! ? OG gode hifipriser!!

25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! ? OG gode hifipriser!!

• 2
Vi sparker i gang inne-sesongen og inviterer til ¨prisrasfest¨ i regnværet lørdag (Kl. 12-16) med 25% på ALL Vinyl og 5 for 100 på CD plater! I Hifi avdelinger byr vi også på endel...
Fortsett
Bransjenyheter
Breaking news in the cucumber season!!

Breaking news in the cucumber season!!

• 3
Vi holder ekstra åpent lørdag 29 juli. 11-16 Vi har egentlig ferie men Stig holder Vinyl- avdelingen åpen for alle som trenger litt sommermusikk. HiFi rommet åpnes etter avtale.
Fortsett
Bransjenyheter
Frontrekken prises lavt, men ikke lenge?

Frontrekken prises lavt, men ikke lenge?

• 21
Da lader vi opp til siste åpningsdag før ferietid… lørdag 12-17! Denne baktunge frontrekken søker nye eiere til fordelaktige pris før lørdag kl 17 Sharp! Alt foran frontrekken er dessverre...
Fortsett
Topp Bunn