Resultater 1 til 8 av 8
Abonnér på denne tråden
  1. #1
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    Jan 2009
    Innlegg
    341
    Tagget i
    0 Innlegg
    Torget
    1

    Trøbbel: Sonos finner ikke Tidal.

    Hei!

    Sitter på hytta. Har mobilt bredbånd fra Telenor. Ved avspilling fra Tidal via Sonosapp på Sonos kommer feilmelding: Forbindelse med Todal ble mistet. Funker med SoundCloud og Tunneln. Får også spilt av Tidal via deres egen app.

    Har restartet router og gitt Tidal ny autorisasjon. Sendte inn diagnostikk til Sonos i går. Har ikke hørt noe fra dem.

    God råd mottas med takk!

    Mvh Olav E.

  2. #2
    Hifi Freak Olav2's Avatar
    Ble medlem
    Apr 2014
    Innlegg
    3,279
    Tagget i
    1 Innlegg
    Prøvd å av- og reinstallere hele sonos-systemet?
    God lyd er når man glemmer at man hører på høyttalere.

  3. #3
    Hifi Freak Olav2's Avatar
    Ble medlem
    Apr 2014
    Innlegg
    3,279
    Tagget i
    1 Innlegg
    Forøvrig skal det jo gå an å streame rett fra Tidal sin app til sonos nå.
    God lyd er når man glemmer at man hører på høyttalere.

  4. #4
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    Jan 2009
    Innlegg
    341
    Tagget i
    0 Innlegg
    Torget
    1
    Sitat Sitat fra Olav2 Se Innlegg
    Prøvd å av- og reinstallere hele sonos-systemet?
    Tenkte å slippe det. Men skal prøve. Fint om noen som har opplevd det samme kan fortelle hva som er feil og konkret hva som må gjøres.

    Mvh Olav E.

  5. #5
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    Jan 2009
    Innlegg
    341
    Tagget i
    0 Innlegg
    Torget
    1
    Det komplette kaos!

    Forsøker å sjekke konto hos Tidal etter at også Tidalappen ga feilemeldinger. Blir bedt om å logge inn selv om jeg er inne. Personlige opplysninger nullstilt. Gidder ikke bruke fredagskvelden på dette.

    Trekker pusten, fyrer på peisen og skjenker en singel malt......

    Mvh Olav E

  6. #6
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    Jan 2009
    Innlegg
    341
    Tagget i
    0 Innlegg
    Torget
    1
    God kveld igjen!

    Kunne ikke dy meg, måtte prøve en gang til. Nye runde med oppdatering av konto. Og plutselig..... Ikke at jeg vet om hva som var årsak til at det fungerte igjen.

    Beste anbefaling mot "Sonos finner ikke Tidal trøbbel":

    Navn:      m8501.jpg
Visninger: 178
Størrelse: 95.4 Kb

    Funker over 900 moh.

    Ha en fortsatt forrykende god aften!

    Mvh Olav E

  7. #7
    Hifi Freak
    Ble medlem
    Sep 2007
    Innlegg
    1,423
    Tagget i
    0 Innlegg
    Det har vært mye krøll med Tidal og div ISP ifm Bluesound en stund nå, er forklaringen jeg har fått på at det ikke funker hos meg. Alkohol er kjent for å legge et slør over mange problemer, men ikke lysten til å høre på musikk sor min del.

  8. #8
    Hifi Freak Harald HM's Avatar
    Ble medlem
    Feb 2016
    Sted
    Bardufoss
    Innlegg
    1,929
    Tagget i
    1 Innlegg
    Kanskje Sonos har gjort som så mange andre om dagen. Gjort seg til dommer over enkelthendelser innen Tidals management, før noen rettskraftig dom er avsagt, og rett og slett meldt seg ut...
    Mvh
    Harald
    __________________________
    Classé CP-800 MK2, Bryston 14B3, B&W 804D3, Burmester 061, Rega Planar 3 m/DV 20x2L, Rega Aria, Rotel RDD-1580, Cambridge Audio Azur 752BD, iPad Air m/B&W P7, ny MacBook Pro m/B&W MM-1, AirPort Extreme, WD MyCloud, TIDAL HIFI.

Skrive Tillatelser

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  


 

Om Hifisentralen

    Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.
   

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed