MVIL
Medlem
- Ble medlem
- 04.03.2010
- Innlegg
- 27
- Antall liker
- 0
Thomson SpeedTouch 546T/T2 har fått reisepass pga PSU som gikk opp i røk.
Får ikke Airport Express til å komme i kontakt med Zyxel.
Har snakket med Telenor flere ganger, de har prøvd i beste mening.
Men de som besitter slik kompetanse koster nesten 30,- minuttet.
Han ene på Telenor feilmelding snakket med en kar i den gruppa i 3 minutter, gratis, for å hjelpe meg, men vi kom til kort.
Altså ingen garanti for at de kan hjelpe meg, selv om jeg betaler 30,- minuttet.
Når jeg ringte igjen forrige uke trodde de at AE var ødelagt.
Flunkende ny AE ble innkjøpt.
Tok med meg en boks med kabler i tilfelle noe av det gamle kunne være ødelagt.
Besitter nå en bunke med kabler og 2 AE uten at det hjalp meg noe.
Zyxel er oppgradert til siste firmvare versjon.
2 datamaskiner med hver sin iTunes som var satt opp på T2 er ikke fiklet med i ettertid.
Så, er det noen som kan komme med gode råd til meg?
Får ikke Airport Express til å komme i kontakt med Zyxel.
Har snakket med Telenor flere ganger, de har prøvd i beste mening.
Men de som besitter slik kompetanse koster nesten 30,- minuttet.
Han ene på Telenor feilmelding snakket med en kar i den gruppa i 3 minutter, gratis, for å hjelpe meg, men vi kom til kort.
Altså ingen garanti for at de kan hjelpe meg, selv om jeg betaler 30,- minuttet.
Når jeg ringte igjen forrige uke trodde de at AE var ødelagt.
Flunkende ny AE ble innkjøpt.
Tok med meg en boks med kabler i tilfelle noe av det gamle kunne være ødelagt.
Besitter nå en bunke med kabler og 2 AE uten at det hjalp meg noe.
Zyxel er oppgradert til siste firmvare versjon.
2 datamaskiner med hver sin iTunes som var satt opp på T2 er ikke fiklet med i ettertid.
Så, er det noen som kan komme med gode råd til meg?