Jeg har brukt forskjellige leverandører oppigjennom. Teknisk sett har de alle virket, men felles for dem alle er at det alltid er noe tull med dem når det kommer til penger, fakturering og kundebehandling. Det er alltid oppsidelsestider, problemer med fakturering, flytting, endring slikt ting. Unmulig å komme i kontakt med kundeservice eller endeløs venting i telefonkøer. Og alltid noen stygge overraskelser på lur når abbonementet skal sies opp. Husk at bindingstid og oppsigelsestid er to helt forskjellige ting. Mange som ikke har binding men som forlanger å få beskjed mange måneder på forhånd hvis du vil si opp abbonementet, også etter eventuell bindingstid er forbi.
De eneste som det aldri har vært noe tull med er Telenor. Og jeg kommer til å velge dem igjen neste gang også uten å gidde å sjekke de andre tilbudene engang. Om de er noen tiere dyrere i måneden er det vel verdt pengene å handle med noen som er seriøse og som ikke er ute etter å slite deg for hver eneste krone de legalt kan slippe unna med i følge den lille skriften i bunnen av kontrakten, som lar deg slippe fra hvis du ønsker det uten å straffe deg med ekstramåneders abbonement, som har velfungerende kunderservice både teknisk og sin egen fakturavdeling som ikke er oursourcet til et halvserøist inkassobyrå som er vanlig.
etc.
Så Telenor hvis du kan,eller ikke har krav om andre tekniske løsninger som de ikke kan levere.