Vet ikke om jeg har noe synspunkt på det...
På en måte så virker det jo ganske så arrogant, men ser også at det er en stressende situasjon som han og/eller advokatene tenkte var best han ikke var der?
Jeg kjenner ham ikke, og vet ikke stort om det hele, men mistenker vel kanskje at den karen...