Joda, men dette var i kjappeste laget og komme med en oppfølger vil jeg si. Men mulig det var sånn med de Eversolo med dac også, husker ikke. Vel, kanskje jeg skal ta det tilbake. F.eks LG slipper nesten den samme OLED tv'en hvert år.... Og EA slipper nesten det samme fotballspillet hvert år...