Vaknade i dag till stillhet från Ole Martin och trodde kanske, bara kanske, att han hade tagit till sig något av vad som blev skrevet i går. Att han använt kvällen till en liten reflektion. Bortsett från provokationer och fullständiga felaktigheter, som jag inte brydde mig om att svara på, blev...