Burde kanskje stått under Ayre vennetråden, men jeg jeg må være innehaver av rekorden for ventetid på oppgradering av HIFI-utstyr!
Ayre DAC-en QB-9 står her enda, etter at jeg i snitt annenhver måned i to år har spurt MONO om når en kan forvente oppgraderingsmulighene som Ayre begynte å tilby sommeren 2013. Ingen køordning, ingen prisinfo, ingenting... Og ingen oppgradering i sikte!
Det er slående hvor dårlig kundeservice en kan tilby og komme unna. Ayre har nok en del av skylda med å levere ut små kvanta av oppgraderingssett, men etter å ha skrevet til dem, har de sagt at MONO skal ha mottatt diverse sett. Dermed er det nok MONO som ikke har kundeservicen sin på plass.
Andre som har opplevd det samme med MONO, eller kanskje har fått sin DAC oppgradert?
Ayre DAC-en QB-9 står her enda, etter at jeg i snitt annenhver måned i to år har spurt MONO om når en kan forvente oppgraderingsmulighene som Ayre begynte å tilby sommeren 2013. Ingen køordning, ingen prisinfo, ingenting... Og ingen oppgradering i sikte!
Det er slående hvor dårlig kundeservice en kan tilby og komme unna. Ayre har nok en del av skylda med å levere ut små kvanta av oppgraderingssett, men etter å ha skrevet til dem, har de sagt at MONO skal ha mottatt diverse sett. Dermed er det nok MONO som ikke har kundeservicen sin på plass.
Andre som har opplevd det samme med MONO, eller kanskje har fått sin DAC oppgradert?