Litt mer pepper til OHC om slett kundebehandling. Jeg forsøkte for kort tid siden å bestille et Michell techno kontravekt til min Rega, og endte opp med å ringe 8 ganger før jeg fikk et konkret svar. Hver gang jeg ringte ble jeg lovet at de skulle ringe tilbake slik at jeg kunne få snakke med vedkommende som hadde med platespillere å gjøre. Det viste seg å være umulig å få snakke med vedkommende. Ved siste gangs henvendelse fikk jeg endelig et svar om at det var mulig å bestille men, at det tok noen uker å få det. På det tidspunkt var jeg dritt lei hele OHC og deres slette service, og bestilte kontravekten hos High End Sound i Danmark, uten noe som helst problem.
Opplevelsen av manglende service overfor kundene frister ikke til å handle hos OHC. OHC står i grell kontrast til entusiastfrmaer som Hifi- Guiden på Hamar, NAT og Audioaktøren som virkelig yter sine kunder super service. De tar oss kunder på alvor.
Opplevelsen av manglende service overfor kundene frister ikke til å handle hos OHC. OHC står i grell kontrast til entusiastfrmaer som Hifi- Guiden på Hamar, NAT og Audioaktøren som virkelig yter sine kunder super service. De tar oss kunder på alvor.