Resultater 1 til 10 av 10
Abonnér på denne tråden
  1. #1
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    Dec 2005
    Innlegg
    168
    Tagget i
    0 Innlegg

    Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Litt mer pepper til OHC om slett kundebehandling. Jeg forsøkte for kort tid siden å bestille et Michell techno kontravekt til min Rega, og endte opp med å ringe 8 ganger før jeg fikk et konkret svar. Hver gang jeg ringte ble jeg lovet at de skulle ringe tilbake slik at jeg kunne få snakke med vedkommende som hadde med platespillere å gjøre. Det viste seg å være umulig å få snakke med vedkommende. Ved siste gangs henvendelse fikk jeg endelig et svar om at det var mulig å bestille men, at det tok noen uker å få det. På det tidspunkt var jeg dritt lei hele OHC og deres slette service, og bestilte kontravekten hos High End Sound i Danmark, uten noe som helst problem.

    Opplevelsen av manglende service overfor kundene frister ikke til å handle hos OHC. OHC står i grell kontrast til entusiastfrmaer som Hifi- Guiden på Hamar, NAT og Audioaktøren som virkelig yter sine kunder super service. De tar oss kunder på alvor.
    Devialet 220 pro, Intel Nuc 8i5, Roon Rock, Rega rp10, VDH Colibri, Piega 70.2, Synergistic Research Atmosphere Level 3 og Devialet Spec, HFT, FEQ, Groundblock. I

  2. #2
    Hifi Freak Viking's Avatar
    Ble medlem
    Feb 2002
    Innlegg
    2,690
    Tagget i
    0 Innlegg

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Litt mer pepper til OHC om slett kundebehandling. Jeg forsøkte for kort tid siden å bestille et Michell techno kontravekt til min Rega, og endte opp med å ringe 8 ganger før jeg fikk et konkret svar. Hver gang jeg ringte ble jeg lovet at de skulle ringe tilbake slik at jeg kunne få snakke med vedkommende som hadde med platespillere å gjøre. Det viste seg å være umulig å få snakke med vedkommende. Ved siste gangs henvendelse fikk jeg endelig et svar om at det var mulig å bestille men, at det tok noen uker å få det. På det tidspunkt var jeg dritt lei hele OHC og deres slette service, og bestilte kontravekten hos High End Sound i Danmark, uten noe som helst problem.

    Opplevelsen av manglende service overfor kundene frister ikke til å handle hos OHC. OHC står i grell kontrast til entusiastfrmaer som Hifi- Guiden på Hamar, NAT og Audioaktøren som virkelig yter sine kunder super service. De tar oss kunder på alvor.
    Har vært på telefon med dem ved et par anledninger ig hver gang har lysten til å tre en sko i trynet på vedkommende i andre enden vært svært stor.
    CEC TL3N, WW Platinum starlight AES/EBU og Silver Electra, Verastarr Grand Illusion Statement HC strømkabler og Signature 2 XLR,Trinnov Amethyst, Denafrips Terminator, Audio Insight M1(2,5kva trafo), Audio Insight Ribbon Reference 2.2, Verastarr Signature 2 EVO HT-kabel

  3. #3
    Bransjemedlem Audiomix's Avatar
    Ble medlem
    Jul 2004
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    10,993
    Tagget i
    4 Innlegg
    Album
    7
    Torget
    38

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    og Audioaktøren som virkelig yter sine kunder super service. De tar oss kunder på alvor.
    Litt OT:
    Hvordan får du kontakt med Audioaktøren?
    Og når du eventuelt får det......... henger svaret på greip?
    Hans - DIY'er

  4. #4
    om.s
    Guest

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Litt OT:
    Hvordan får du kontakt med Audioaktøren?
    Og når du eventuelt får det......... henger svaret på greip?
    Det var ett taskit spm, som det sies her i Sverige, ved telefon og mail selvsagt, og ja det henger da absolutt på greip!

    Dette er jo også en fyr som har "vanlig" arbeide ved siden av.....

    mvh

  5. #5
    Bransjemedlem Audiomix's Avatar
    Ble medlem
    Jul 2004
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    10,993
    Tagget i
    4 Innlegg
    Album
    7
    Torget
    38

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC


    Dette er jo også en fyr som har "vanlig" arbeide ved siden av.....

    mvh
    Det står det ikke noe om på sidene hans. Jeg skrev tre mail uten at noe skjedde. Deretter tre sms. Så fikk jeg svada til svar.

    Mens vi er på Sørlandet: pm audio er den rake motsetning. Kjapp og korrekt. Jordbær med fløte på da jeg kjørte innom.
    Hans - DIY'er

  6. #6
    Hifi Freak
    Ble medlem
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    2,174
    Tagget i
    0 Innlegg

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Kanskje de ikke har lyst på flere fornøyde kunder av en eller annen grunn? Kanskje tjener de tilstrekkelig med penger allerede? Stereophile og The Absolute Sound har i vår/sommer hatt noen ganske interessante artikler om verdien av et større marked for god lyd. OHC har tilsynelatende ingen ambisjoner i så henseende...
    “When you hit a wrong note, it's the next note that makes it good or bad.” - M. Davis
    [Anleggsbloggen: Squeezeboxer, Audio Aero, Thorens, DEQX, Krell, ProAc, Crown, AE DIY bass, etc.]

  7. #7
    om.s
    Guest

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Det står det ikke noe om på sidene hans. Jeg skrev tre mail uten at noe skjedde. Deretter tre sms. Så fikk jeg svada til svar.

    Mens vi er på Sørlandet: pm audio er den rake motsetning. Kjapp og korrekt. Jordbær med fløte på da jeg kjørte innom.
    Ring! så får du svar, men jeg skal holde med om at hjemmesiden hans burde vært frisket opp....

    mvh

  8. #8
    Antonx
    Guest

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Synes OHC står i grell kontrast til alle andre HiFi butikker i Osloområdet!

    Jeg har skrevet det før men Geir burde lære om kundebehandlig av Geir -Best HiFi/OHC...

  9. #9
    Hifi Freak JanOlav's Avatar
    Ble medlem
    Dec 2005
    Sted
    Sandefjord
    Innlegg
    7,241
    Tagget i
    0 Innlegg

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Litt OT:
    Hvordan får du kontakt med Audioaktøren?
    Og når du eventuelt får det......... henger svaret på greip?

    Dette nr:93859468 og svaret henger på greip!
    Ellers støtter jeg deg fullt ut ang.service hos PMAudio.
    *KLIPSCHORN*BOTTLEHEAD*EAR*SANSUI*PIONEER*TECHNICS *

  10. #10
    Bransjemedlem Audiomix's Avatar
    Ble medlem
    Jul 2004
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    10,993
    Tagget i
    4 Innlegg
    Album
    7
    Torget
    38

    Re: Litt mer om slett kundebehandling hos OHC

    Sorry! Jeg blandet to "aktører" og det ble galt:
    Litt OT:
    Hvordan får du kontakt med Audioaktøren?
    Og når du eventuelt får det......... henger svaret på greip?

    Det var ikke Audioaktøren jeg siktet til. Han har jeg intet å utsette på.
    Hans - DIY'er

Skrive Tillatelser

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  


 

Om Hifisentralen

    Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.
   

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed