Felix Krull
Hi-Fi entusiast
Ofte negative tilbakemeldinger om bransjen som postes på dette forum, og denne historien kunne fort blitt en i rekken..Men; litt skryt følger:
For en tid tilbake røyk forsterkermodulen i en av mine subwoofere. Suben var handlet inn brukt fra Sverige uten noen form for kvittering eller garanti. Importøren Mono måtte sende modulen til REL i Wales for reparasjon. Dette luktet dyrt...
Tiden gikk og etter noen uker var både jeg og importøren enige om at dette tok uforholdsmessig lang tid. REL tok også kritikk, og i dag mottok jeg et splitter nytt forsterkermodul til den nette sum av kr 0. ;D Det kaller jeg service. Og slik lønner seg i det lange løp. Eller hva tror dere?
For en tid tilbake røyk forsterkermodulen i en av mine subwoofere. Suben var handlet inn brukt fra Sverige uten noen form for kvittering eller garanti. Importøren Mono måtte sende modulen til REL i Wales for reparasjon. Dette luktet dyrt...
Tiden gikk og etter noen uker var både jeg og importøren enige om at dette tok uforholdsmessig lang tid. REL tok også kritikk, og i dag mottok jeg et splitter nytt forsterkermodul til den nette sum av kr 0. ;D Det kaller jeg service. Og slik lønner seg i det lange løp. Eller hva tror dere?