Resultater 1 til 3 av 3
Abonnér på denne tråden
  1. #1
    Hifi-entusiast Felix Krull's Avatar
    Ble medlem
    Sep 2003
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    384
    Tagget i
    0 Innlegg

    Litt skryt til bransjen (Mono og REL)

    Ofte negative tilbakemeldinger om bransjen som postes på dette forum, og denne historien kunne fort blitt en i rekken..Men; litt skryt følger:

    For en tid tilbake røyk forsterkermodulen i en av mine subwoofere. Suben var handlet inn brukt fra Sverige uten noen form for kvittering eller garanti. Importøren Mono måtte sende modulen til REL i Wales for reparasjon. Dette luktet dyrt...

    Tiden gikk og etter noen uker var både jeg og importøren enige om at dette tok uforholdsmessig lang tid. REL tok også kritikk, og i dag mottok jeg et splitter nytt forsterkermodul til den nette sum av kr 0. Det kaller jeg service. Og slik lønner seg i det lange løp. Eller hva tror dere?

  2. #2
    Hifi Freak tweakMan's Avatar
    Ble medlem
    Feb 2002
    Innlegg
    6,202
    Tagget i
    0 Innlegg

    Re: Litt skryt til bransjen (Mono og REL)

    Yupp! Slik er lurt!
    Dog ikke å kjøpe noe uten kvittung...
    ..

  3. #3
    Overivrig entusiast Anfield's Avatar
    Ble medlem
    Sep 2004
    Innlegg
    926
    Tagget i
    0 Innlegg

    Re: Litt skryt til bransjen (Mono og REL)

    Godt å få slike gode innlegg også. De fleste omtaler av forhandlere m.fl. kommer stor sett når det er dritt å kaste, så det er godt med en liten solskinnshistorie.


Skrive Tillatelser

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  


 

Om Hifisentralen

    Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.
   

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed