Resultater 1 til 7 av 7
Abonnér på denne tråden
  1. #1
    Æresmedlem LMC's Avatar
    Ble medlem
    Aug 2006
    Sted
    Drøbak
    Innlegg
    21,941
    Tagget i
    5 Innlegg
    Torget
    6

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    hei
    junior på 14 hadde komfepenger som brant i lomma og etter mye fremog tilbake med nettresearch etc fant han et tilbud han ønsket å slå til på:
    HIFIKlubben hadde Denon AVR 1910 hjemmekino receiver på tilbud til snaue 2.800 før 4800
    den hadde de rette spec´ene og virket som en god deal, så jeg stakk innom Grensen på vei hjem fra jobb på mandag og plukket med meg en.
    da jeg kom hjem stod junior klar i døra
    etter en real runde med opprydding,støvsuging ,kabling etc var Altec 14 foran, Jmlabene bak og subben tilkoblet etter alle kunstens regler og klare for test
    skuffelsen var derfor stoooor da det viste seg at bruker-grensesnittet på Denon ikke var i nærheten av logikken til min Yamaha RX-V465
    MEN det skulle snart vise seg at ved pådrag begynte det å suse ganske kraftig i anlegget
    testet både med X-box 360, PC og analog kilden,men det viste seg å være umulig å bli kvitt.
    teste også Yamahaen i samme anlegg og den var helt tyst
    etter noen timers pes og feilsøking ga vi opp og idag stakk jeg innom klubben og ba om å få pengene tilbake
    de testet selvfølgelig receiveren og fant typisk nok ikke noen feil med den
    den var tyst som i graven
    mulig det skyldtes følsomme ht, men det skulle jo gjelde Yamaha også
    det kom et tilbud om erstatningsvare eller gavekort,noe jeg takket høflig nei til
    ettet litt diskusjon frem og tilbake ga Anders ganske enkelt beskjed ; vi tar den i retur!pengene tilbake
    dette synes jeg de håndterte veldig greit; de var ikke forpliktet til å ta i retur en vare , som i utg.punktet ikke hadde noen mangel,men skjønte fort at en fornøyd "kunde" hadde en større verdi enn å ri prinsipper.
    definitivt posistivt og gjør at både jeg og junior gir HIFIKLubben honnør for god kundeservice
    ANBEFALES
    mvh
    Leif
    solderslinger og raskere enn sin egen skygge

  2. #2
    Æresmedlem
    Ble medlem
    Aug 2008
    Innlegg
    10,136
    Tagget i
    0 Innlegg

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    En annen ting er at de gir meget gode priser på demovarer og varer som har vært utlånt, de blir som regel ikke annonsert så det gjelder å være på rett sted til rett tid.

    Jeg har ved 2 tilfeller fått meget god pris hos hifiklubben og en gang jeg var innom og kikket spurte jeg om de syntes Lyngdorf Roomperfect fungerte bra fikk jeg spørsmål med en gang om jeg ville ha forsterkeren på hjemlån så de fortjener helt klart en tommel opp.

  3. #3
    Hifi Freak marsboer's Avatar
    Ble medlem
    Apr 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    3,673
    Tagget i
    0 Innlegg

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    Problemet med hi-fi klubben er at servicen er så variabel fra sted til sted og person til person. Jeg har opplevd alt i fra kjempeservice til å havne midt mellom interne stridigheter mellom to Hi-fi klubben butikker.

    De lider nok av og til litt av at det er en stor kjede og at beslutningsmyndigheten er relativt lav hos de man treffer bak disken. Dette gjør også at "ryktet" fort blir slik at om man får laber service i en butikk så gjelder dette automatisk alle Hi-Fi klubben butikker.
    Bryston BDA-2 | Bryston BP-17³ | Bryston 4B SST² | PMC Twenty5.24

  4. #4
    Hifi Freak lydbjørn's Avatar
    Ble medlem
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    3,159
    Tagget i
    0 Innlegg
    Album
    1

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    Aldri hatt noen problemer med Hifi Klubben, men det er en stund siden man var der sist, så mye kan ha blitt forandret siden da!
    Focal, Electra 1037 Be.<br />Chapter Audio Precise.<br />Meridian G08.<br />Philips TV og Panasonic UHD 900 Blue Ray og Sony radio.<br />Chapter signal og strømkabler.<br />Oblivion høytalerkabler.<br />Audioquest signalkabler.<br />Diverse Suprakabler i hjemmekinoen (Mundorf DIY).<br />T+A Power Bar, og fire par hodetelefoner ( Sony, Goji, Sennheiser, Koss ).

  5. #5
    J.J
    Guest

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    Jeg har shoppet aller mest hos Hifi klubben, for det er der jeg har fått best service og veldig bra priser. Det var mest i Drammen før ... Helt til jeg masa så jævli mye at dem bestemte for å åpne butikk i Tønsberg oxo .. og det ser jo og til å gå bra


  6. #6
    Hifi-entusiast bjos's Avatar
    Ble medlem
    Aug 2008
    Sted
    Grimstad
    Innlegg
    191
    Tagget i
    0 Innlegg

    Stjerne-service hos HIFIKlubben


    Jeg opplevde selv for gode ti år tilbake å komme med konfpenger på hifiklubben. Dusten på butikken i grimstad, tenkte at alle tenåringer vil ha masse bass og insisterte på å demonstrere mine medbrakte cder (som stort sett var klassisk musikk) på diverse cervin wega alternativer. Bachs juleoratoriet lød med CW så dårlig at mor som var med (og som ikke bryr seg et fnugg om lyd) suprte om det var noe feil med anlegget. Jeg gikk uten å handle og etter dette har jeg vært sketpisk til å handle på klubben. Synd egentlig for de har mange bra produkter!

  7. #7
    Hifi-entusiast
    Ble medlem
    May 2008
    Innlegg
    244
    Tagget i
    0 Innlegg

    Stjerne-service hos HIFIKlubben

    prøv en slik en isteden. nedsatt like mye og veldig lett i bruk
    http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=457642

Skrive Tillatelser

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  


 

Om Hifisentralen

    Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.
   

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed