LMC
Æresmedlem
hei
junior på 14 hadde komfepenger som brant i lomma og etter mye fremog tilbake med nettresearch etc fant han et tilbud han ønsket å slå til på:
HIFIKlubben hadde Denon AVR 1910 hjemmekino receiver på tilbud til snaue 2.800 før 4800
den hadde de rette spec´ene og virket som en god deal, så jeg stakk innom Grensen på vei hjem fra jobb på mandag og plukket med meg en.
da jeg kom hjem stod junior klar i døra
etter en real runde med opprydding,støvsuging ,kabling etc var Altec 14 foran, Jmlabene bak og subben tilkoblet etter alle kunstens regler og klare for test
skuffelsen var derfor stoooor da det viste seg at bruker-grensesnittet på Denon ikke var i nærheten av logikken til min Yamaha RX-V465
MEN det skulle snart vise seg at ved pådrag begynte det å suse ganske kraftig i anlegget
testet både med X-box 360, PC og analog kilden,men det viste seg å være umulig å bli kvitt.
teste også Yamahaen i samme anlegg og den var helt tyst
etter noen timers pes og feilsøking ga vi opp og idag stakk jeg innom klubben og ba om å få pengene tilbake
de testet selvfølgelig receiveren og fant typisk nok ikke noen feil med den
den var tyst som i graven
mulig det skyldtes følsomme ht, men det skulle jo gjelde Yamaha også
det kom et tilbud om erstatningsvare eller gavekort,noe jeg takket høflig nei til
ettet litt diskusjon frem og tilbake ga Anders ganske enkelt beskjed ; vi tar den i retur!pengene tilbake
dette synes jeg de håndterte veldig greit; de var ikke forpliktet til å ta i retur en vare , som i utg.punktet ikke hadde noen mangel,men skjønte fort at en fornøyd "kunde" hadde en større verdi enn å ri prinsipper.
definitivt posistivt og gjør at både jeg og junior gir HIFIKLubben honnør for god kundeservice
ANBEFALES
mvh
Leif
junior på 14 hadde komfepenger som brant i lomma og etter mye fremog tilbake med nettresearch etc fant han et tilbud han ønsket å slå til på:
HIFIKlubben hadde Denon AVR 1910 hjemmekino receiver på tilbud til snaue 2.800 før 4800
den hadde de rette spec´ene og virket som en god deal, så jeg stakk innom Grensen på vei hjem fra jobb på mandag og plukket med meg en.
da jeg kom hjem stod junior klar i døra
etter en real runde med opprydding,støvsuging ,kabling etc var Altec 14 foran, Jmlabene bak og subben tilkoblet etter alle kunstens regler og klare for test
skuffelsen var derfor stoooor da det viste seg at bruker-grensesnittet på Denon ikke var i nærheten av logikken til min Yamaha RX-V465
MEN det skulle snart vise seg at ved pådrag begynte det å suse ganske kraftig i anlegget
testet både med X-box 360, PC og analog kilden,men det viste seg å være umulig å bli kvitt.
teste også Yamahaen i samme anlegg og den var helt tyst
etter noen timers pes og feilsøking ga vi opp og idag stakk jeg innom klubben og ba om å få pengene tilbake
de testet selvfølgelig receiveren og fant typisk nok ikke noen feil med den
den var tyst som i graven
mulig det skyldtes følsomme ht, men det skulle jo gjelde Yamaha også
det kom et tilbud om erstatningsvare eller gavekort,noe jeg takket høflig nei til
ettet litt diskusjon frem og tilbake ga Anders ganske enkelt beskjed ; vi tar den i retur!pengene tilbake
dette synes jeg de håndterte veldig greit; de var ikke forpliktet til å ta i retur en vare , som i utg.punktet ikke hadde noen mangel,men skjønte fort at en fornøyd "kunde" hadde en større verdi enn å ri prinsipper.
definitivt posistivt og gjør at både jeg og junior gir HIFIKLubben honnør for god kundeservice
ANBEFALES
mvh
Leif