Jeg har konkret vært ute etter å investere i Focal Be høyttalere, og har kontaktet denne Andre mange ganger. Minst 7-8 ganger har han sagt at han skal ringe tilbake igjen, men det skjer jo ikke (som skrevet tidligere i tråden). Denne servicen holder bare ikke mål, og ville i alle fall ikke gjort innenfor mer seriøse deler i business-livet. Det er greit at man har det travelt, men uansett skal man aldri love mer enn man kan holde. Det går kanskje at det skjer et par ganger, men at det skal være regelen og ikke unntaket har jeg problemer med å svelge.
Det er mulig en del andre har mer positive erfaringer med Hi-Fi Huset, og det er jo bra for dem. Jeg har i alle fall bestemt meg for å ikke legge igjen noen penger der, og det vil ingen av de hi-fi interesserte jeg kjenner heller (etter å ha blitt fortalt om denne servicen). Jeg tenker med gru på hva som ville skje om jeg skulle få problemer med produktet. En annen ting er at jeg er vant med en helt annen service når det gjelder engelske produkter som Naim og Wilson Benesch, og har så langt ikke fått noe godt inntrykk av franske selskaper service-grad.
Synes enmanns-butikker som NAT og AudioAktøren er flotte når det gjelder service for å ta motpolene.
Synd at det skal være slik. Andre sitter jo inne med noen gode produkter. Det er jeg sikker på.