Her er eksempler på noen vårpuls priserDe har veldig mange spennende agenturer.
Gode tilbud på høst og vår-puls får du også.
Ikke la deg lure av veiledende priser fra noen, da tilbudene står i kø!
Hifi-klubben øker bare prisene når de overtar agenturer.Eller så hopper du over et ledd og handler på hifiklubben
Vel, ser jo Dali Epicon 8 er 18000 dyrere og BW 800 20000 dyrere utenlands....Hifi-klubben øker bare prisene når de overtar agenturer.Eller så hopper du over et ledd og handler på hifiklubben
Falsk reklame
Hifi-klubben øker bare prisene når de overtar agenturer.Eller så hopper du over et ledd og handler på hifiklubben
Falsk reklame
HIFI GUIDEN -No Stress!." Vis meg en butikk som ikke er ivrig med å selge det de har, og ikke minst det de har på lager." .
Har kjøpt 1 ting, og forsøkt å kjøpe 2 ting av OHC:
1. Kjøpte en hodetelefonforsterker. Fikk tilsendt pr oppkrav, gikk helt fint.
2. Forsøkte kjøpe enda en hodetelefonforsterker, fikk beskjed at den skulle sendes i oppkrav. Ingenting skjedde, så jeg tok kontakt etter 4-5 dager for å høre hvorfor den ikke dukket opp. Fikk da beskjed at den var ikke sendt fordi den måtte forhåndsbetales. Avbestilte og handlet hos andre.
3. Forsøkte å kjøpe JBL K2 de skulle selge for kunde. Fikk svar på 2 mailer, og ventet så svar på hvor gamle K2'ene var. Gikk uker uten at jeg hørte noe mer, så regnet med de var solgt - men 1mnd senere annonserte de høyttalerene til salgs igjen. Tok kontakt for å høre hvorfor i all verden jeg ikke fikk svar på alder, og fikk beskjed at i løpet av en hel måned så hadde ikke selger klart å fortelle de alder på høyttalerene + han jeg hadde kontakt med på OHC hadde vært syk.
Jeg kan vel ikke akkurat si at OHC er med i vurderingen når jeg handler nytt utstyr lengre..
Var innom en gang for å se på noen forsterkere. Men da var det en selger som nektet å snakke om annet en strømrensere. Det var ikke vits å snakke om andre kompontenter før jeg hadde fått meg en skikkelig strømrenser. Han hadde en til ca 20k eller noe som han mente jeg måtte ha. Prøvde å fortelle at det det var lite aktuelt å kjøpe en strømrenser til over 20k uhørt. Hjemlån var uaktuelt. Jeg ville vise min seriøsitet som kunde hvis jeg kjøpte den var slik jeg forsto det. Og hvis jeg ikke var fornøyd skulle jeg ikke får byttet den. Da skulle han komme hjem til meg fikk jeg vite. Om det var for å hjelpe meg med anlegget eller gi meg juling følte jeg meg litt usikker på
Men sjefen selv har vært hyggelig når jeg har støtt på han der.
Oslo Hificenter er litt både og, men personlig oppmøte er nok ett must. På mail er de håpløse.
Ga faen i å kjøpe forsterker der da selger var både kranglete og uforskammet på mail da jeg ikke ville ha med dyre strømkabler.
Hadde du sett kalkylene på Nordost (og kabler generelt) så vet man hvorfor noen selgere er overivrigere på å selge dyre kabler.Oslo Hificenter er litt både og, men personlig oppmøte er nok ett must. På mail er de håpløse.
Ga faen i å kjøpe forsterker der da selger var både kranglete og uforskammet på mail da jeg ikke ville ha med dyre strømkabler.
Vidar som driver Audioart er mer entusiast enn selger. Det jeg har handlet fra Audioart starter stort sett ved at jeg enten spør om produkter som oppfyller et behov jeg har i annlegget eller at jeg ser noe som Vidar har inne som jeg synes virker spennende. Ender fort med et hjemlån som blir permanent.Vis meg en butikk som ikke er ivrig med å selge det de har, og ikke minst det de har på lager.
Har også gode erfaringer der. Greit med hjemlån, basert kun på en telefonsamtale.Vidar som driver Audioart er mer entusiast enn selger. Det jeg har handlet fra Audioart starter stort sett ved at jeg enten spør om produkter som oppfyller et behov jeg har i annlegget eller at jeg ser noe som Vidar har inne som jeg synes virker spennende. Ender fort med et hjemlån som blir permanent.Vis meg en butikk som ikke er ivrig med å selge det de har, og ikke minst det de har på lager.
Hehe, godt sagt! Ikke at jeg mener de driver med humbug, men så har de jo godt utvalg av alle mulige slags tweaks. Kjøpte nylig en Shakti Stone på sju dagers åpent kjøp, og var ikke sen med å returnere den... Så ble det heller noen Nordost cones, også de på åpent kjøp, men de blir jeg nok å beholde.Min opplevelse av OHC er at ansatte er entustiaster og har et engasjement som smitter. De er flinke til å definere behov du ikke visste at du hadde...