Valentino
JB rünnhilde
Testobjekter:
Analogutgangene på en Slimdevices Transporter (min) og en DAD AX24 (Stig Erik Tangens, www.tangenavdesign.com).
Metode og testutstyr:
Mitt anlegg.
AES/EBU digitaloverføring mellom Transporter og RME ADI-4DD formatkonverter, AES3 videre til AX24 .
Svitsjboks (Clas Ohlson) mellom Transporter/AX24s analogutganger og hovedeffektforsterker; Siden svitsjboksen bare kan svitsje RCA spilte Transporter fra 120Hz og ned hele tiden.
Målt volumforskjell 0,142dB (dette er kanalen med størst sprik). Forskjellen bør iflg. The Audio Critic være mindre enn 0,15dB for at man skal være noenlunde sikker på at det ikke er volumforskjeller som eventuelt detekteres.
10-30s lange kutt som ble gjentatt etter svitsjing, men også hurtig (5s) svitsjing på mens musikken løp kontinuerlig, lytteren kunne av og til merke at det ble svitsjet når vi spilte kontinuerlig.
Svitsjens setting kunne ikke sees fra lytteposisjonen.
Analogutgangene på en Slimdevices Transporter (min) og en DAD AX24 (Stig Erik Tangens, www.tangenavdesign.com).
Metode og testutstyr:
Mitt anlegg.
AES/EBU digitaloverføring mellom Transporter og RME ADI-4DD formatkonverter, AES3 videre til AX24 .
Svitsjboks (Clas Ohlson) mellom Transporter/AX24s analogutganger og hovedeffektforsterker; Siden svitsjboksen bare kan svitsje RCA spilte Transporter fra 120Hz og ned hele tiden.
Målt volumforskjell 0,142dB (dette er kanalen med størst sprik). Forskjellen bør iflg. The Audio Critic være mindre enn 0,15dB for at man skal være noenlunde sikker på at det ikke er volumforskjeller som eventuelt detekteres.
10-30s lange kutt som ble gjentatt etter svitsjing, men også hurtig (5s) svitsjing på mens musikken løp kontinuerlig, lytteren kunne av og til merke at det ble svitsjet når vi spilte kontinuerlig.
Svitsjens setting kunne ikke sees fra lytteposisjonen.
Vedlegg
-
149.7 KB Visninger: 655