Resultater 1 til 3 av 3
Abonnér på denne tråden
  1. #1
    Helt fersk
    Ble medlem
    Oct 2013
    Innlegg
    2
    Tagget i
    0 Innlegg

    Spørsmål Electrocompaniet EC4

    Trenger hjelp

    Skulle gjerne ha fått reparert min EC4, venstre utgangsmeller til noe jæ... i høytaler bare sånn plutselig.

    Den + AW250 er balansert oppkoblet, står alltid på så den ervarm. Det som skjer er at det smeller og så spraker det ned til tyst. Kan si duskvetter rimelig da dette skjer. Har hatt den tidligere til rep. men ser ikkeut til at de har greid å fikse dette da dette fremdeles skjer. Den har nåligget i esken sin i minst 4 år. Nå prøver jeg her i dette forumet om noen harnoen tips som kan hjelpe meg med å få den i orden. Jeg husker jeg ga 10 fordenne da den kom, og jeg har ikke lyst til å skrape denne.

  2. #2
    Hifi Freak Ulf-B's Avatar
    Ble medlem
    May 2008
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    7,787
    Tagget i
    0 Innlegg
    Du kan prøve å ta kontakt med Electrocompaniet: Electrocompaniet - Service i Norge eller med ECS Holding AS: Home

    Jeg har brukt ECS Holding AS ved et par anledninger, og har alltid fått god service.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Touch, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD20 DAC, Copland DRC-205, Primare BD32, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc DB1, REL S3 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-3 HGC, 2x Benchmark AHB2, ProAc D1, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

  3. #3
    Helt fersk
    Ble medlem
    Oct 2013
    Innlegg
    2
    Tagget i
    0 Innlegg
    Takk for svar, men den har hvert mange ganger hos ECS og har fått god service men det skjer det samme etter en liten stund, den har også hvert på Tau engang for å prøve noen andre, men akkurat det samme der. Kluet er at de må ha den på hele tiden, og helst skulle de ha koblet den opp på samme måte. Den kan være fin i ukes vis men plutselig smeller det. Den kan da få kjøle seg ned for så å bli påslått dagen etter, så kan den være like fin. Dette er en feil som kommer og går, og jeg vet aldri om de har fått frem dette når den har hvert inne til service. Jeg har alltid bedt dem bruke den for å provosert frem feilen. Spørsmålet er om de er tålmodige nok.

Skrive Tillatelser

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •  


 

Om Hifisentralen

    Hifisentralen er Norges største webside innen high-end hi-fi og musikk, og vi har vært på nett siden år 2001. Velkommen til en god hi-fi diskusjon eller kjøp og salg av utstyr.
   

Følg oss på sosiale medier:

Facebook Twitter RSS Feed