Selger en Rega P1 i mer eller mindre nyskikk. Helt strøken(med unntak av at jeg ikke har støvlokk). Spilleren ser mer eller mindre ny ut. Finner ikke en skramme. Svart finish.
Pick-up som følger mted er en godt justert Ortofon OMB 5 E. Rimelig og god mm-pick-up som er både velspillende, engasjerende og "tilgivende". Uvisst hvor mye den er spilt, men svært lite. Kan bytte stift i stedet for hele pick-upen når den etterhvert blir slitt.
Har oppgradert med en antistatisk matte istedet for Regas egne stift-myrdere. Fjerner statisk elektrisitet som ellers er et problem.
Har ikke org.emb, så må hentes. Eventuelt er jeg villig til å frakte/møtes mot utgiftsdekning.
Strøken, nydelig velspillende P1 som er en billig og fornuftig inngangsbillett til god vinylavspilling. Eller er sted å lene seg tilbake med samlingen når hifikløen har avtatt
.
Kan ta CD-receiver med dab og fjernkontrolli innbytte.
Pick-up som følger mted er en godt justert Ortofon OMB 5 E. Rimelig og god mm-pick-up som er både velspillende, engasjerende og "tilgivende". Uvisst hvor mye den er spilt, men svært lite. Kan bytte stift i stedet for hele pick-upen når den etterhvert blir slitt.
Har oppgradert med en antistatisk matte istedet for Regas egne stift-myrdere. Fjerner statisk elektrisitet som ellers er et problem.
Har ikke org.emb, så må hentes. Eventuelt er jeg villig til å frakte/møtes mot utgiftsdekning.
Strøken, nydelig velspillende P1 som er en billig og fornuftig inngangsbillett til god vinylavspilling. Eller er sted å lene seg tilbake med samlingen når hifikløen har avtatt
Kan ta CD-receiver med dab og fjernkontrolli innbytte.
- Originalemballasje
- Nei
- Orig. kvittering
- Nei
- Forsendelse
- Avtales nærmere
