Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Annonsører:
Sider: 1 2 [3]  Alle   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: PSB  (Lest 2113 ganger)
0 Medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
ovitzi
Hifi-entusiast
Utlogget Utlogget

« Svar #40 Lagt ut: januar 17, 2012, 10:56:09 »

Jeg har PSB Synchrony one og mener den er en god allrounder. Jeg spiller et ganske vidt spekter av musikk og er meget fornøyd med dem. De blir forhåpentligvis lenge i oppsettet mitt. De 3 6,5 tommerne formidler bass så det holder for meg. Elektronikken og kabler har nok litt innvirkning her og.
Jeg kjører Conrad Johnson forforsterker og Audiolab effektforsterker på dem og det er en meget god match. Prøvde med Lyngdorf effektforsterker, men den falt litt igjennom og ble kjedelig.
Hvordan resten av sortimentet er i Synchrony serien vet jeg ingenting om, da jeg ikke har hørt noen andre en ONE.
Loggført

- Hegel CDPA 2 / Doxa 012 dac
- Squeezebox Duet / Musical Fidelity V-DAC
- Rega RP1 / Doxa 010
- Conrad Johnson ET3
- Audiolab 8000P
- PSB Synchrony One
- Kabler: Transparent/Silk
digiman
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #41 Lagt ut: januar 30, 2012, 21:47:03 »

Ny toppmodell i Imagine serien. Bygger de videre på Imagine T sine gode egenskaper er de nok knall gode til prisen for litt større rom  Glad

Klipp og lim fra importør nettsidene:

PSB's nye flaggskip i Imagine serien kan best beskrives som et glidende 5 veis system i overgangene mellom de forskjellige frekvensområdene. Med 3 stk. 5 ¼" basser som alle sitter i sitt individuelle kammer med bassrefleks porter, ruller basselementene individuelt sømløst av etter frekvens behov. Videre finner man en dedikert 4"mellomtone enhet og et 1" diskantelement. Spesifikasjonene byr på et frekvensområde mellom 34Hz og 23000Hz. Nominell impedanse på 6Ohm - minimum 4Ohm, og de spiller 90dB ved 1 Watt. Med dette systemet og i god PSB stil har Paul Barton nærmest overgått seg selv i å konstruere en høyttaler som vil gjøre andre høyttalere mer enn rangen stridig i samme og høyere prisnivå. Som resten av Imagine serien er formen og kabinett løsningene designet av toppdesigneren: David Farrage of DF-ID. Imagine T2 er estetikk og ytelse på høyeste nivå. Må høres, må ses.

* ViewImage-1.aspx.jpeg (50.61 KB, 800x800 - vist 1 ganger.)

* ViewImage.aspx.jpeg (145.81 KB, 750x554 - vist 67 ganger.)

* img.php.jpeg (43.09 KB, 900x900 - vist 0 ganger.)
Loggført

Hovedanlegg:
• Rega P9, Rega Apheta PU, Rega IOS RIAA
• iMac 27" » M2Tech Hi-Face » Rega DAC (Arcam DV139)
• Nad M3e
• KEF Reference Model 4

Anlegg 2:
• Marantz TT-15s1, Rega DAC, Rega Brio-r, Marantz CD5004 driverk, PSB Imagine T
Gimsegutten
Hifi-entusiast
Utlogget Utlogget

« Svar #42 Lagt ut: januar 30, 2012, 22:26:57 »

Ny toppmodell i Imagine serien. Bygger de videre på Imagine T sine gode egenskaper er de nok knall gode til prisen for litt større rom  Glad

Det blir spennende og se hvordan disse blir i forhold til Synchrony Two. Nesten lik pris og tilsynelatende ikke så veldig ulike høyttalere...
Loggført

Dynaudio Contour S3.4, Hegel H200, Hegel HD10, Sonos
Sider: 1 2 [3]  Alle   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Linker til omtaler
Søk i Wikipedia