Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Annonsører:
Sider: [1] 2 3 4 ... 69   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Eros´Quest for Love, The Kings Cave.  (Lest 33639 ganger)
0 Medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Life is too short for boring hifi-muzak!

« Lagt ut: april 22, 2009, 21:51:24 »

Tenkte på tide at det var min tur. Kaster jo allerede bort så mye tid her, så hvorfor ikke litt til.
Noen av de trådene jeg syns det er morsomst å lese ved siden av de for få musikktrådene , er folks "hjemme hos seg selv"-reportasjer. Så hvorfor ikke?  Gliser

Det har vært endel omveltninger i livet de siste månedene for å si det mildt. Det værste "sjokket" har lagt seg, og rollen som ansvarsfull (??) forelder har på en måte sunket inn. Tankene i forkant var jo selvsagt mange, men én ting har jeg alltid vært veldig bevisst. Gamle idealer og gleder ved livet skal fortsatt holdes i hevd. Selvsagt må en moderere seg i forhold til før, men fortsatt gåes det på konsert eller spilles plater ute på byen (DJ), dog ikke i samme frekvens. Hjemme har jeg vel aldri spilt så mye plater som nå......

Nuvel. Allerede nå vil sikkert noen si at jeg er en smule ego. Mulig det, men familien går først, ingen skal være i tvil om det. Jeg er litt sånn "ja takk, begge deler"  Osteaktig

En av forutsetningene for at vi flytta til den leiligheten vi bor i nå, var at jeg var drittlei av å sitte og glo på samlinga i stua. Eget platerom var et must, som sagt så gjort. Denne samlinga har heller ikke blitt noe mindre siden vi flytta inn for 6 år siden Øyerulling, og hva nå når junior meldte sin ankomst?

Så de siste ukene har gått med på å flytte oldschool-platerom over til det gamle kontoret. Selvsagt skal junior ha sin egen residens. Problemet er at når en setter igang så får en lyst til å pusse opp, så nå er det helvetes prosjektet satt igang frem til sommeren  Kult
Et rom begynner å bli ferdig, gjett hvilket?

26. Nov, 2 dager før termin ifjor tok jeg bildet under."Alle" vet jo at termin ikke stemmer, så det tok fortsatt 10 dager før det ble skrik i heimen.
Selvsagt burde visse huslige ting vært gjort før, men en kunne jo aldri vite når det ville skje.
Dermed kom det store forfallet i høst, og det gamle platerommet lignet mest på type hjemme hos folk med store sosiale boproblemer.  Hemmelig Hemmelig Gliser

Bildet er bare et uskarpt knips, men gir en hvis idé. Hva tycks?

Klar for mer?

Loggført

Manley Shrimp+Snapper, Impulse H6, Ear324, VPI Ssm, Benz LP, Lyra Skala+Helikon mono, AT33ev, KimberSilverstr, Furutech, Sony dvd,Grace M903, VPI 17.5, Sennh.HD650+AKG K701m+Beyerd.T1, Cayin HA-1A, iMac, Wurlitzer 2410.  "Den beste, med de beste" ?? Gnagsår langt under streken. Patetiske skinnhellige, up yours. sic!
pedal
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Om hundre poster er allting glemt.

« Svar #1 Lagt ut: april 22, 2009, 21:55:16 »

Velkommen i klubben. Dette gleder jeg meg til å følge med på videre!  Osteaktig
Loggført

mteinum
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

rør i sør

« Svar #2 Lagt ut: april 22, 2009, 21:55:45 »

Absolutt!

Kjenner lukten av vinyl helt hit  Gliser
Loggført

Monopulse 42A, Kingrex T20/SLAP!/PSU, Burson HA-160D/PP-160/PRE-160/HA-160/DAC-160, MAE SET, Bottlehead Foreplay, AKG K-702, Squeezebox Classic / Touch, Trafomatic Audio Aries, Dallas II (Fostex FE203En-S)
room
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

The sun is just a minor star

« Svar #3 Lagt ut: april 22, 2009, 22:00:26 »

Tøft, du er vel en av de som har orden i `rotet`.
Lampa di er den litt 70 talls?
Og veggteppet i bakgrunnen sier madammen over skuldra her!
Loggført
Roberten
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

self-inflicted aerial nostalgia

« Svar #4 Lagt ut: april 22, 2009, 22:16:58 »

Å heisann ! Her aner jeg en unnskyldning for å finne frem en flaske spiced gold + blandevann, sette på råkknråll og trykke refresh med jevne mellomrom !  Gliser
Loggført

Dette er min humor, og det kan ingen ta fra meg.
Valentino
Æresmedlem
Utlogget Utlogget

^Das ist kein Mann!

« Svar #5 Lagt ut: april 22, 2009, 22:22:10 »

Fantastisk rotete. Men det er et par fine stoler under der. Popcorntime!
Loggført

Vik fra meg, O kjetterske Vranglærere! Jeg hører forskjell på alt! Halleluja!
Anleggstråd: Bipolare Valentinos drodleDipol
ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #6 Lagt ut: april 22, 2009, 22:26:23 »

Å heisann ! Her aner jeg en unnskyldning for å finne frem en flaske spiced gold + blandevann, sette på råkknråll og trykke refresh med jevne mellomrom !  Gliser

Yup!

Har fisket frem 10 skiver + 1 box med Radio Birdman. Det før evt. cd´er.  Gliser
Loggført

Manley Shrimp+Snapper, Impulse H6, Ear324, VPI Ssm, Benz LP, Lyra Skala+Helikon mono, AT33ev, KimberSilverstr, Furutech, Sony dvd,Grace M903, VPI 17.5, Sennh.HD650+AKG K701m+Beyerd.T1, Cayin HA-1A, iMac, Wurlitzer 2410.  "Den beste, med de beste" ?? Gnagsår langt under streken. Patetiske skinnhellige, up yours. sic!
ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #7 Lagt ut: april 22, 2009, 22:27:17 »

Fantastisk rotete.

Ikke nå mere..........  Kult
« Nyeste redigering: april 22, 2009, 23:25:04 av ErosLoveking » Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #8 Lagt ut: april 22, 2009, 22:31:25 »

Så er jeg hjemme alene da. Min bedre halvdel hadde vel rista på huet hadde hun sett hva Eros bedriver tiden med på rommet.  Osteaktig

Et skår i gleden var at det objektivet jeg trenger, er tydeligvis blitt med ut av byen ikveld.  Tvilende

Vel, vel, vi improviserer.

Loggført

Roberten
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #9 Lagt ut: april 22, 2009, 22:36:53 »

Yup!

Har fisket frem 10 skiver + 1 box med Radio Birdman. Det før evt. cd´er.  Gliser
Det finnes en Radio Birdman boks ? Knall, da kan Radioes Appear få selskap i hylla.

Hurra for vinylskål ! Eller det jeg antar er en vinylskål.
Loggført

65finger
Æresmedlem
Utlogget Utlogget

Medlem av HornAlliansen

« Svar #10 Lagt ut: april 22, 2009, 22:40:38 »

Gleder meg til FORTSETTELSEN
Loggført

Drivverk:OSX,USB -> I2S (352.8k/384k/32bit), SDTrans192/DAC: Oblivion eXoteric DAC32-BAT /Power Amp:Oblivion eXoteric TM75.2-w6/Høyttaler: Oblivion eXoteric WaveAMT-01 / Kabling:Oblivion Energetic. Filter. Oblivion
ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #11 Lagt ut: april 22, 2009, 22:42:19 »

Glemte å presisere med at alle 10 + boxen var med RB ja.
Boxen skal du slite litt med å finne.  Kult

Radio Appears går på hoveanlegget nå, for ei plate, for et band!!!

Her kommer det tre til.

Et av mine motto i livet, er at det er viktig å holde fast på barnet i seg. Ingen glede er som barnslig glede. Selv ikke for den med grå hår.  Osteaktig

Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #12 Lagt ut: april 22, 2009, 23:00:36 »

Strengt talt er det ikke leketøy det handler om, så over til noe av det viktigste i rommet.

Bilder blir fotografert, lastet inn og opp, bortimot "as we speak". Nesten som en jobb det her jo.  Øyerulling

Det viktigste

CD´er finnes også. Den nest beste samleserien som er utgitt. Har selvsagt også vinylutgave. + etterhvert mange av originalsinglene.  Gliser

Lesestoff må man ha.

« Nyeste redigering: april 22, 2009, 23:26:57 av ErosLoveking » Loggført

Roberten
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #13 Lagt ut: april 22, 2009, 23:02:18 »

What's next, Ramones bobble heads ?  Gliser
Loggført

StereoJoe
Overivrig entusiast
Utlogget Utlogget

To kanaler - nok for meg!

« Svar #14 Lagt ut: april 22, 2009, 23:03:12 »

Dette virker lovende. Ser frem til fortsettelsen!
Loggført

Mitt oppsett
AA Paganini+DP DAC 8.0, Rega Planar 3 m DV20 XM, Trigon Vanguard II og NAD 414
Dynamic Precision dpC1b
Dynamic Precision dpA1b
Dynabel Euforia

Blue Jeans Cable, Goertz, Anti-Cables.
Roberten
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #15 Lagt ut: april 22, 2009, 23:04:37 »

+ Please Kill Me, hurra meg rundt for en nydelig bok !
Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #16 Lagt ut: april 22, 2009, 23:07:09 »

Phew!

Tar på det her. Får jekke en pils og knerte en aldri så lite Underberger. Skål!

Legger inn et pausebilde så lenge.

For de som lurer på hvem som er på bildeti høyre kant:

Får fyre av et par tre fotos til.
Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #17 Lagt ut: april 22, 2009, 23:10:57 »

Siden det er min tråd, så tar jeg meg den friheten og minner på om dette:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=33692.0
Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #18 Lagt ut: april 22, 2009, 23:23:38 »

Utstyr?

Nei, jeg har ikke glemt dere som er interessert i det óg.
Ikke like haifai som stuealteret, men det er lyd........ Ganske morsomt faktisk.  Glad

Med de neste bildene oppfyller jeg vel også krava til å få lov til å ha bildetråd her??  Kult

Loggført

ErosLoveking
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #19 Lagt ut: april 22, 2009, 23:36:02 »

Hva nå?

Slenger inn et dodgy selvportrett enn så lenge.

Aner vi en viss glød??

Loggført

Sider: [1] 2 3 4 ... 69   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Linker til omtaler
Søk i Wikipedia