Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Annonsører:
Sider: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 89   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KJOENIK's stereoanlegg  (Lest 75282 ganger)
0 Medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Putting out fires, with gasoline

« Svar #880 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:30:54 »

Jul i februar Glad
gratulerer igjen

Jula varer helt til påske Blunker
Loggført

Nils

Lector CDP7 TL, Lenco PTP4, Kuzma 4Point/Lyra Titan i, Fidelity Research FR24mkII/FR MC201/Denon 103, Garrard 401, Audio Origami PU7/Denon DL110/Graham Slee ERA Gold Reflex,  The Messenger mkIII, Audion Golden Dream, Avantgarde Duo Mezzo, Chord Company, Fat LMC.
Medlem i Bergen Lydlaug OG Hornalliansen
NEVATON
Bransjeaktør
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

www.moiz.no

« Svar #881 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:31:58 »

finally the Disciple can meet his Messenger Blunker
Loggført

kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #882 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:34:39 »

Ja, og det blir jo spennende å høre den også...Budskapet er vel ikke avlevert enda.
Loggført

Nils

Lector CDP7 TL, Lenco PTP4, Kuzma 4Point/Lyra Titan i, Fidelity Research FR24mkII/FR MC201/Denon 103, Garrard 401, Audio Origami PU7/Denon DL110/Graham Slee ERA Gold Reflex,  The Messenger mkIII, Audion Golden Dream, Avantgarde Duo Mezzo, Chord Company, Fat LMC.
mesut
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Hala Madrid!

« Svar #883 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:35:02 »

oooohlala!
jasså, doktoren har hjemmekontor idag?  Gliser
fyttigrisen for noen lekre saker.
gratulerer, kjoenik.
jeg er redd dagene frem til trafoene er på plass vil oppleves som laaaange...

pssst! godt transporten gikk smooth.

Loggført

Medlem av Hornalliansen
Caporegime of NBPM
Nido
Hifi-entusiast
Utlogget Utlogget

« Svar #884 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:37:17 »

industrielt vakkert ytre; har du tenkt noe fancy base/føtter?
Loggført

vinyl mac rør horn diy
kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #885 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:46:19 »

Takk for gratulasjoner igjen. Har kveldsvakt hver tirsdag... så tirsdag formiddag er min alenetid, til lytting og trening. Setter stor pris på en slik dag i uka. Det gjør godt!
Glad for at transporten gikk bra. Var lite innstilt på en ny "Golden Dream-nightmare transport"  Blunker

industrielt vakkert ytre; har du tenkt noe fancy base/føtter?

Javisst, jeg tenker å bruke Feet of Silence fra SolidTech som jeg brukte under Audion forforsterkeren.
Loggført

Nils

Hugh
Gjest
« Svar #886 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:47:30 »

Fett. Som vanlig!
Loggført
mesut
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Hala Madrid!

« Svar #887 Lagt ut: februar 16, 2010, 13:51:02 »

Glad for at transporten gikk bra. Var lite innstilt på en ny "Golden Dream-nightmare transport"  Blunker

hehe, må innrømme at jeg også har vært litt nervøs på dine vegne.
en ny golden nightmare ville vært for jævelig.
Loggført

Medlem av Hornalliansen
Caporegime of NBPM
Skink_123
Bransjeaktør
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #888 Lagt ut: februar 16, 2010, 17:16:04 »

Gratulere!
Loggført

Adyton Imagic 2.0 TC, 2 AP Rhea II, Avid Acutus Reference SP, SME 309, Lyra Skala, Burmester 100, Adyton Cordis 1.7 Signature, Nordost Valhalla platespillerkabel, Nordost Red Dawn HT og XLR, skilletrafo til Odin 2,5m power til QB8 og 7 Magus med nye stikk til anlegget. Norsejumpers, Titan og Bronse Sort Kones. Aavik, Target
Wergeland
Overivrig entusiast
Utlogget Utlogget

Leser du noen innlegg av ijustpop, er de også mine

« Svar #889 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:26:29 »

Grattis med veldig kul Messenger amp!
Loggført

Sony SCD-XA5400ES/Rega P7 med Elys2/ASR Mini Basis/ASR Emitter I Excl./Tannoy Prestige Sandringham SE/Meier Audio Corda Cantate headamp med usb-dac/Beyer Dynamic DT770 premium (250ohm)

Hjemme hos Wergeland
65finger
Æresmedlem
Utlogget Utlogget

Medlem av HornAlliansen

« Svar #890 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:36:35 »

gratulerer!
Loggført

Drivverk:OSX,USB -> I2S (352.8k/384k/32bit), SDTrans192/DAC: Oblivion eXoteric DAC32-BAT /Power Amp:Oblivion eXoteric TM75.2-w6/Høyttaler: Oblivion eXoteric WaveAMT-01 / Kabling:Oblivion Energetic. Filter. Oblivion
samlanes
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #891 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:41:56 »

Gratulerer med ny preamp i hus Kjoenik.

Hadde vert intr med bilder innvendig,nytte sjangsen når ones skal ordne Ps!

Mvh.

Loggført

Spendor sp100 med scan speak 2010 Hiquphon diskant.
Heart Beat 300b+Hørning opt
Pre:Tribute 
Kabler:Solidcore 0,3mm sølv i bomull all over.
Denon  3930 m tentklokke og ps   
Lenco L75+Cary ph302
Playstation 1
Sub:Beyma 15g40x2,stoore kasser

Først nå forstår eg ingenting,før forstod eg ikkje det engang
kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #892 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:48:09 »

Takk for gratulasjoner igjen, veldig hyggelig (men ikke påkrevet!!)

Fett. Som vanlig!

Ja det er ikke så mye italiensk eleganse over dette, men de har stil på sin egen måte, imo.

Gratulerer med ny preamp i hus Kjoenik.

Hadde vert intr med bilder innvendig,nytte sjangsen når ones skal ordne Ps!

Mvh.

Skal få tatt noen bilder av innmaten ja. Angående disse kuplene på toppen...Hadde lest en kommentar fra en på nettet som mente at dette bare var noe dustete voodoo.
Det er altså for å beskytte toppen på to rør som står der.... Mystisk utseende, men ikke voodoo!
Loggført

Nils

ELEL6200
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #893 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:53:55 »

Gleder meg til å lese om erfaringene du gjør med din nye drømme forforsterker. Håper dere får et langt og lykkelig liv i sammen:)

Lf
Loggført
kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #894 Lagt ut: februar 16, 2010, 18:59:03 »

Gleder meg til å lese om erfaringene du gjør med din nye drømme forforsterker. Håper dere får et langt og lykkelig liv i sammen:)

Lf

Det håper fruen også... Gliser

Hun syntes forøvrig Leben var mye penere. Jeg kan forsåvidt forstå (les:tilgi) at hun mener det Blunker
Loggført

Nils

jaerbo
Hifi-entusiast
Utlogget Utlogget

« Svar #895 Lagt ut: februar 16, 2010, 19:19:16 »

Lf

Hun syntes forøvrig Leben var mye penere. Jeg kan forsåvidt forstå (les:tilgi) at hun mener det Blunker

Kult Gliser JanErik = eier av Leben (som er for salg - løp og kjøp!!  Rekker tunge...... "Hør på konene deres  Glad Osteaktig"

Gratulerer med en utrolig forforsterker Nils!!! Kan tenke meg du koser deg - jeg ser virkelig fram til å høre hvordan den passer inn i et ellers fantastisk anlegg. Det har vært akrtig å følge utviklingen fra den gang CJ CAV50 (var det det den het?) var hjertet i systemet og fram til i dag.......

Jan Erik
Loggført

Naim/Leben/RWA/AN/WLM
kjoenik
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #896 Lagt ut: februar 16, 2010, 20:27:08 »

Lf

Kult Gliser JanErik = eier av Leben (som er for salg - løp og kjøp!!  Rekker tunge...... "Hør på konene deres  Glad Osteaktig"

Gratulerer med en utrolig forforsterker Nils!!! Kan tenke meg du koser deg - jeg ser virkelig fram til å høre hvordan den passer inn i et ellers fantastisk anlegg. Det har vært akrtig å følge utviklingen fra den gang CJ CAV50 (var det det den het?) var hjertet i systemet og fram til i dag.......

Jan Erik

Ja løp og kjøp sier jeg også Glad Hadde ikke Messengeren plutselig dukket opp hadde jeg gått for denne!
Når jeg ser Reference 3A, Leben forforsterkeren, og i tillegg Leben CS-250 monoblokkene på børsen, så får jeg fryktelig lyst til å tipse noen om at dette sannsynligvis vil låte gudommelig...Men men, av og til er det godsaker på børsen som er tungsolgt selv om alt skulle tilsi noe annet.
Det har skjedd litt siden CJ CAV50. Føler at det har gått i riktig retning, og at det vært en "rød tråd" i oppgraderingene gjennom årene.
Men jammen var det kjekt å høre på musikk før også, tro det den som kan Gliser
Loggført

Nils

impulse
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

Skribent i Fidelity og medlem av Hornalliansen.

« Svar #897 Lagt ut: februar 16, 2010, 21:01:40 »

Gratulerer med en fantastisk god preamp, Kjoenik!! Du har avsindig god smak, det skal gudene vite: Gliser Den røde tråden er forresten ikke så vanskelig å se gjennom oppgraderingene dine. Gliser
Loggført

- Wilson Benesch ACT One Turntable / Koetsu Urushi/Dynavector xx2
- TentLabs drivverk / APL Dac-S 
- Denon TU 850 
- Hovland HP 100i MC 
- 300B S.E.T. m. WE og Hørning OPT
- Impulse H2 Oblivion 
- Oblivion Energetic kabling 
- Base, Celius netttfilter

Det er makt i de foldede horn !
Erland
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

« Svar #898 Lagt ut: februar 16, 2010, 21:27:09 »

Flott preamp du har funnet her.

Måtte den gi deg mange gode lytteopplevelser;

Gratulerer!
Loggført

Member of NBPM
SOA
Hifi Freak
Utlogget Utlogget

rør + vinyl = musikk

« Svar #899 Lagt ut: februar 16, 2010, 21:33:23 »

Gratulerer! Flott at logistikken fungerte. Kommer en tur snart for å betrakte herlighetene...
Loggført

Wilson Audio  |   VAC   |   Audio Research   |   SME   |   Air Tight   |   Krell   |  Transparent Audio

Medlem Bergen Lydlaug
Sider: 1 ... 42 43 44 [45] 46 47 48 ... 89   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Linker til omtaler
Søk i Wikipedia