Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Annonsører:
  Skriv ut  
Lagt ut av Annonse: Marantz BD 7004 blu-ray multispiller --- SOLGT----  (Lest 396 ganger)
The Edge
Hifi-entusiast
annonser: 350

« den: februar 04, 2012, 17:25:08 »

Grunnet den meget velkjente oppgraderingssyken så vurderer jeg salg av min flotte multispiller fra Marantz, BD 7004. Denne spilleren er som kjent en tung audiofil blu-ray spiller som også gjør en solid jobb med CD samlingen din. For de som kjenner til Denon, er denne spilleren Marantz sitt svar på Denons 2010 blu-ray spiller.

Mitt eksemplar er demokjøpt hos Oslo hificenter 08.04.2011. Spilleren koster normalt 7000 kr, jeg betalte 4500 kr for denne demomodellen som er i champagnefinish, som også (selvsagt) har full garanti. All denne infoen kommer også frem av originalkvitteringen som jeg har tatt vare på.

Spilleren er brukt ytterst pent av meg, noe som også synes godt på spilleren,- den er alldeles 100 prosent strøken og fremstår derfor som ny. Bor kjøper i nærheten av Østfold (Fredrikstad), og har mulighet, må man gjerne stikke innom hvis man ønsker å høre/se på spilleren før et eventuelt kjøp.

Grunnet topp tilstand på spilleren, samt at jeg har originalkvittering (trygghet for kjøper ift garanti) så setter jeg prisen til 3000 kr, eventuelt seriøse bud.La meg slippe skambud ala 2000 kr eller mindre, det er å kaste bort både min tid og din egen tid.

Ved interesse er PM her på sentralen fint i første omgang. Eventuelt en mail til christianbache07@hotmail.com hvis du ikke har profil på hifisentralen Glad Så tar vi det derfra.

Anmeldelse fra lyd og bilde:

http://www.lydogbilde.no/test/marantz-bd7004
« Siste redigering: februar 07, 2012, 22:27:01 av The Edge » Loggført

Marantz BD 7004 blu-ray spiller
Van Den Hul signalkabel: D-102, The Jubilee Hybrid
Marantz PM15S1
Van Den Hul høyttalerkabel: CS-122 Hybrid/Dali Lux bananplugger
B&W CM7
  Skriv ut  

Gå til:  

Andre bruktbørser

Norske