Har noen tonearmer til overs, og ønsker derfor å selge noen av de:
Klassiske armer:
Fidelity Research FR64FX, sort, med originalt headshell, 8.000kr,-
Fidelity Research FR12, blank, med originalt headshell, 5.000kr,-
SOLGTStax UA70, blank 12", med originalt headshell, 5.000kr,-
Dynavector DV505, sort, med originalt headshell, 10.000,-
Audiocraft AC300 med 2 armrør i original eske. 5.000kr
Jeg hadde på et tidspunkt mange Dynavector-armer,
11stk 505 og 1stk 501. Nå er
5stk 505 og 501 solgt. Det er altså 6stk 505-armer tilbake. Jeg har både sorte og blanke, også sorte og blanke originale PU-hus. Jeg har også noen armer med lift.
Lift var ikke standard på 505 og er en intrikat affære som ettermonteres inne ved lageret og har en lang stang som går langs "hovedarmen" helt ut til den lille vertikalt bevegelige pickup-armen og vipper den opp ved å vri en liten hake ned og presse den lille armen ned bak lagringspunktet. Lift kan selges etter konkret diskusjon sammen med arm. Liften er imidlertid veldig sjelden.
Dersom noe av dette er av interesse så er realistiske bud og forslag om innbytte og bytte velkomne. Ikke noen av disse objektene blir omsatt så ofte i Norge at det finnes en objektivt riktig pris, se eventuelt på eBay og Audiogon.
De som er interessert vet hva dette er, ellers finnes det rikelig med opplysninger på nettet.
Jeg kan i noen tilfeller levere varene, men da mot forskudd eller depositum. Armene kan sendes mot forskudd på konto. Postoppkrav er ikke aktuelt da ikke alle henter ut pakkene.
NB! Jeg annonserer med fullt navn og ber derfor om at alle som henvender seg til meg
oppgir fullt navn, adresse og telefonnr. Da får dere seriøse svar.
De som ringer fra hemmelig nummer får heller vurdere å presentere seg.mvh Jørn Hauge, Oslo, 99024911
joernbh@gmail.com