Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Annonsører:
  Skriv ut  
Lagt ut av Annonse: Wywires høyttaler kabler/selges/bytte?/bør prøves  (Lest 231 ganger)
SUPERSAM
Hifi-entusiast
annonser: 127

« den: januar 28, 2012, 00:12:18 »

Hei Glad     

Har ett sett av ovennevnte kabler som jeg vurder å selge/bytte,det aller meste er av interesse.

De er 2.4m.
Jeg klarer meg med 2m.

Dette er kabler som har og for meget gode anmeldelser,kanskje ikke så godt kjent her hjemme men internasjonalt er de meget anerkjente.
Viss du googler litt så finner du masse info og tester av kablene til Alex.Han har tre forskjellige serier nå.
Det er blue som er den billigste varianten og så har du silver som er typen jeg har for salg,må bare si att det ikke er sølv kabler.
Siste variant er golden som er med bybee filtre,de vill få en utsalgs pris på ca 25000 kr her hjemme.
Det er Bebop hifi som er forhandler for dette merket..
Det er siste versjon jeg har.
Kan b.l.a si att jeg hadde signal kabler fra samme merket,han som kjøpte de 2 settene er meget fornøyd,har tidligere brukt Valhalla og Wireworld gold 5.
Ønsket pris 4500 kr-men for all del det er lov å komme med ett seriøst bud,eller bytte forslag-ett e.v.e mellomlegg blir vi enige om

Er meget godt fornøyd med kablene,men trangen til å prøve noe annet er stor.Du kan si jeg lider av en form for byttegalskap   
Alex sine kabler vil bli en del dyrere når vi går inn i nytt år.
Ved interesse Pm,Mail cdjazz31@gmail.com tlf 45130941.Har Hotmail under bruker navn,men har litt problemer med den.

mvh
Supersam
Loggført

Amp: DpA1 siste versjon
Pre  : Ear 868
Kilde:Mac Mini
Dac  :Calyx 24/192 m/Kingrex strøm forsyning
S.P  : Quad 2805
Kabling:Høyttaler Wywires vurderes solgt.
Valhalla xlr
Wyerworld gold 5 xlr vurderes solgt.
  Skriv ut  

Gå til:  

Andre bruktbørser

Norske
   AVforum
   Lyd & Bilde
   Finn.no
   QXL.no

Utenlandske
   Hifimagasinet